Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT ACHIZITIE PUBLICA - FURNIZARE PIINE


Anunt de participare numarul 43306/13.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BOTOSANI
Adresa postala: BOTOSANI, STR. I.C. BRATIANU, NR. 118, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710319, Romania, Punct(e) de contact: PENITENCIARUL BOTOSANI, Tel.0231535422, In atentia: RODICA ZANFIRESCU, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0231535421, Adresa internet (URL): www.penitenciarulbotosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT ACHIZITIE PUBLICA - FURNIZARE PIINE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL UNITATII, BOTOSANI, STR. I.C. BRATIANU, NR. 118
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE PIINE ALBA SI PIINE SEMIALBA PENTRU ASIGURAREA HRANEI PERSOANELOR PRIVATE SI PERSONALULUI UNITATII CONFORM NORMELOR LEGALE DE HRANA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Perioada aprilie - decembrie 2008
Paine semialba - cantitate maxima - 190000 kg, paine alba -cantitate maxima- 11000 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 110, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Pentru anul 2009 (01.01-30.04.2009, cantitate: paine semialba-84000 kg, paine alba-5000kg
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
254 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPARE DE 4784 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI CE SE VA INCHEIA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE (BUGET DE STAT)SI VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM ART. 44 SI ART. 45 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil si balanta de verificare la data de 30.06.2007;Informatii privind cifra de afaceri;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Recomandari din partea altor beneficiari;Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valoarea si beneficiarul;Autorizatie de livrare a produselor sau certificat de producator;Autorizatie sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru mijloacele de transport utilizate;Certificat de calitate;Mostra a produsului ofertat;Lista de experienta similara; Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii; Certificat de conformitate produs;Standarde de asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/401696/08.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA UNITATII SAU ORDIN DE PLATA IN CONTUL RO20TREZ1165009XXX000310
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 13:00
Locul: SEDIUL PENITENCIARULUI BOTOSANI, STR. I.C. BRATIANU, NR. 118, BOTOSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea Contractanta va incheia contractcu ofertantul castigator pana la data de 31.12.2008. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatile pana la limitele maximale prevazute in documentatie, pentru anul 2008, in conditiile unor eventuale suplimentari ale bugetului functie de necesitati prin act aditional, toate celelalte prevederi contractuale ramanand neschimbate. Cantitatile prevazute sunt maximale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a comanda produsele functie de necesitati si de fonduri existente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LINGA AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR. 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/215380, 216321, Fax: 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PENITENCIARULUI BOTOSANI
Adresa postala: STR. I.C. BRATIANU, NR. 118, ,Localitatea: BOTOSANI, Cod postal: 710319, Romania, Tel.0231535422, int. 139, Email: [email protected], Fax: 0231535421, Adresa internet (URL): www.penitenciarulbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2008 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer