Licitatie Publica - Contract achizitie publica servicii catering
Anunt de participare numarul 74824/04.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BOTOSANI
Adresa postala: str.I.C. BRATIANU, nr. 118, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710319, Romania, Punct(e) de contact: Botosani, str. I.C. Bratianu, nr. 118, Tel.0231535422, In atentia: MILICA PINZARIU, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0231535421, Adresa internet (URL): www.penitenciarulbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitie publica servicii catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: sediul Penitenciarului Botosani, str. I.C. Bratianu, nr. 118
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 19 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 168, 568EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar/trimestrial, incepand cu luna iunie a anului 2009, in functie de alocatiile bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Atribuirea contractului de achizitie publica privind prestarea de servicii catering pentru hranirea persoanelor private de liberate din Penitenciarul Botosani, conform prevederilor legale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru anul 2009, perioada iunie decembrie 2009 -zile hrana-291900 (oameni-zile) , pentru perioada ianuarie decembrie 2010 - zile hrana-500400 (oameni-zile), conform normelor si specificatiilor din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 168, 568EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita Garantie de participare - 50000 lei si Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractelor subsecvente ce se vor incheia fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin Ministerul Justitiei si Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 si art. 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Cazier judiciar; Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181 din O.U.G. 34/2006;certificate de atestare fiscala;certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificatul de inregistrare fiscala si Certificat constatator emise de catre Oficiul Registrului Comertului, conform documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Bilantul contabil; cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil pe anul 2008;cifra medie de afaceri (proprii) aferenta ultimilor 3 ani in valoarede cel putin 630.000 lei/147000(euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaa principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Recomandari din partea altor beneficiari;Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru punctele de lucru si mijloacele de transport;Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe etc;Declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat etc
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin un contractavand ca obiect prestarea de servicii similare;prezentarea cel putin a uneirecomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/30467/
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2009 13:00
Locul: sediul Penitenciarului Botosani, str. I.C. Bratianu, nr. 118
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Externalizarea hranirii a persoanelor private de libertate pe baza serviciilor catering se aproba de Administratia Nationala a Penitenciarelor anual. In conditiile in care pentru anul 2010 autoritatea contractanta nu va obtine aprobarea forului ierarhic superior acordul cadru inceteaza de drept pentru anul 2010
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/215380, 216321, Fax: 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Penitenciarului Botosani
Adresa postala: str. I.C. Bratianu, nr. 118, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710319, Romania, Tel.0231/535422, int. 139, Email: [email protected], Fax: 0231/535421, Adresa internet (URL): www.penitenciarulbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 12:27