Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract achizitie secventializator ADN si softuri aferente (analizor genetic si softuri aferente) si echipament identificare/caracterizare peptide, proteine, polizaharide, glicani si softuri aferente (sistem HPLC-MS/MS)


Anunt de participare numarul 101308/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei 296, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060031, Romania, Punct(e) de contact:  Maricica Roata, Tel. 0212239072, Email:  [email protected], Fax:  0212219071, Adresa internet (URL):  www.ibiol.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica in subordinea Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitie secventializator ADN si softuri aferente (analizor genetic si softuri aferente) si echipament identificare/caracterizare peptide, proteine, polizaharide, glicani si softuri aferente (sistem HPLC-MS/MS)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Biologie, Bucuresti, Splaiul Independentei 296, sector 6, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie pentru:
- echipament secventializare ADN si softuri aferente ( Analizor genetic si softuri aferente)
- echipament identificare/caracterizare peptide, proteine, polizaharide, glicani si softuri aferente (sistem HPLC - MS/MS),
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432200-4 - Cromatografe (Rev.2)
38434000-6-Analizoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un contract de achizitie pentru:
- echipament secventializare ADN si softuri aferente ( Analizor genetic si softuri aferente)
- echipament identificare/caracterizare peptide, proteine, polizaharide, glicani si softuri aferente (sistem HPLC - MS/MS),
Valoarea estimata fara TVA: 1, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 8750 leiGarantie de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a acontractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa Prioritara 2 – Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie de participant la procedura, Certificat de atestare fiscala, Certificat fiscal, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a instanta competenta, Certificat unic de ?egistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) vizat si ?egistrat de organele competente ?conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ?copie certificata „conform cu originalul".
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - Fisa de Informatii generale, Formular 10 - se completeaza; (cerinta obligatorie - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani 835 000 EUR). Curs de schimb: 2007 – 1 EUR = 3, 33 lei; 2008 – 1 EUR = 3, 68; 2009 – 1 EUR = 4, 23. Curs de schimb din data de 31 mai 2010:1 EUR = 4, 17 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte, livrari etc., ?ultimii 3ani. Se completeaza Formular 8. Cerinta minima obligatorie - minim 1 maxim 6 contracte finalizate p? la data deschiderii ofertelor, cu valoare cumulata de 1.000.000 lei.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti – Se solicita cel putin trei recomandari, original ori ?copie certificata „conform cu originalul". Cel putin o recomandare trebuie sa fie ?original.
situatia personalului disponibil (personalul de specialitate, parte comerciala si asistenta tehnica, service, training etc.) pentru executia contractului, pregatirea cadrelor de conducere Formular 11 – original.
Cerinta minima obligatorie: specialist cu experienta profesionala ?produsele care face obiectul prezentei achizitii. Specialistul trebuie sa fie instruit de producatorul produsului (va prezenta dovezi ?acest sens – diplome, certificate etc., ?copie legalizata) ?cazul ?care ofertantul nu este producatorul direct al produsului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica, 2 runde cu durata de o zi fiecare, cu o zi pauza intre ele.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 08:10
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 08:10
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 08:30
Locul: Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei 296, sector6, etaj 1, camera 206
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia, observatori desemnati, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa Prioritara 2 – Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Soplutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia VIII Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu data urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2010 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer