Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract achizitie servicii consultanta pt. proiectul "Evaluarea barierelor ad-tive de natura legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri si construirea unui sistem durabil pt.monitorizare si evaluare ulterioara"


Anunt de participare numarul 77997/23.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII, COMERT, TURISM SI PROFESII LIBERALE
Adresa postala: Calea Victoriei nr.152, sector 1, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, of.postal 22, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CONSTANTINESCU, Tel.021/2025190, Email: [email protected], Fax: 021/2025195, Adresa internet (URL): www.mimmctpl.ro, http: //www.dce.gov.ro/dmapl/index.html, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MINISTERUL INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: sediu: str.Alex. Serbanescu, nr.50, sector 1sediu corespondenta si informatii: Calea Victoriei nr.152, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Grigorescu, Tel.021.2025331, In atentia: dnei Cornelia Maria SIMION, Email: [email protected], Fax: 021.2025117, Adresa internet (URL): www.mimmctpl.ro, http: //www.dce.gov.ro/dmapl/index.html
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitie servicii consultanta pt. proiectul "Evaluarea barierelor ad-tive de natura legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri si construirea unui sistem durabil pt.monitorizare si evaluare ulterioara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului vizeaza urmatoarele aspecte:
1. Sprijinirea DGMA in procesul de evaluare a progresului si impactului masurilor de reforma deja implementate;2. Cresterea gradului de cunoastere si intelegere a problematicii referitoare la barierelor administrative de natura legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri;
3. Sprijinirea DGMA in domeniul implementarii masurilor de reducere a barierelor administrative pentru mediul de afaceri
Pentru aceasta se solicita consultanta pentru realizarea unor analize si studii, pentru organizarea unor sesiuni de instruire si transfer de know-how si pentru promovare mediatizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
73000000-2-Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul general urmarit de proiect este acela de a imbunatati activitatea si performantele Directiei Generale Mediu de Afaceri (DGMA), de a dezvolta o cultura bazata pe monitorizarea si evaluarea constanta a programelor si actiunilor in domeniul promovarii mediului de afaceri.Pornind de la necesitatea evaluarii eficacitatii si a impactului oricarei masuri de reglementare, proiectul urmareste cresterea calitatii analizei rezultatelor interventiilor de politici publice, precum si o mai mare responsabilizare a Ministerului Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Comertului si Mediului de Afaceri (prin DGMA) si a administratiei publice fata de rezultatele obtinute si fata de contributia la fixarea de obiective pentru ciclurile viitoare de politici publice.
Obiectivele urmarite prin implementarea proiectului se refera la: Evaluarea barierelor administrative de natura legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri.
Elaborarea unui sistem durabil pentru monitorizare si evaluare ulterioara, incluzand consultari cu beneficiarii si sondajele pe tema progresului reformei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 070, 044RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 60000 lei; Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din : - bugetul de stat- Fondul Social European (Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative )
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in cazul declararii ofertei ca fiind castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. privind neincadrarea in sit. prev. la art.181 din OUG nr.34/2006 Formular nr.3 ;
2.Certif. constatator eliberat de Min. Justitiei Of. Reg. Comertului (sau echivalent) ;
3.Cazier judiciar pentru administrator(i) - Formular nr. 2
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (sau echivalent);
5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
6.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
7.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil);In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit se vor depune urmatoarele documente: conform documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale
-Bilant Contabil
-Informatii privind cifra de afaceri: a. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie pozitiva.
b. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2006, 2007 si 2008trebuie sa fie de minim1.000.000 Euro.
* In cazul operatorilor economici non-profit (ONG), echivalentul cifrei de afaceri este reprezentat de veniturile totale anuale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 4 . In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.-Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 . Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2008, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.- Declaratii privind cifra de afaceri (Formularul nr. 4 Informatii generale)Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008). Se completeaza Formularul nr. 4 - Informatii generale.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectivANUL CURS EURO2006 3, 52452007 3, 33732008 3, 6827Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul formularii, implementarii si evaluarii politicilor publice la nivelul administratiei publice centrale prin intermediul a:
- minim 1 proiect de asistenta tehnica pentru administratia publica, derulat intr-unul dintre statele membre ale UE, in domeniul mediului de afaceri, derulat in ultimii 5 ani, cu valoare minima de1.000.000 euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Formular nr. 7 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;2. Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr.7, se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si depuse in original sau copie legalizata.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul finalizarii contractului.Pentru anul in curs: transformarea in Euro, se va face la cursul Bancii Nationale a Romaniei din ziua publicarii anuntului de participare la licitatie.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.3. Formularul nr. 8 - EXPERIENTA SIMILARA Detalierea proiectelor incluse in Formularul nr.7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 13:00
Locul: M.I.M.M.C.M.A., Calea Victoriei nr.152, sect.1 Bucuresti; Dir. Achiz. Publice, Sist. Inform. si Log.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire a contractului se afla in format electronic pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
urtea de Apel - sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040547, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MIMMCMA, Directia Resurse Umane, Legislatie, Juridic si Management
Adresa postala: Calea Victoriei, nr.152, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel.021-20.25.449
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 19:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer