Licitatie Publica - Contract achizitie servicii de asigurare
Anunt de participare (utilitati) numarul 110284/26.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TURSIB S.A.
Adresa postala: Calea Dumbravii, nr.133-135, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: ADELA HILA, Tel. 0269 - 426 100, Email: [email protected], Fax: 0269 - 210 771, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract achizitie servicii de asigurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante - Sibiu, Calea Dumbravii nr. 133-135
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de asigurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
66512000-2-Servicii de asigurare contra accidentelor si de asigurare de sanatate (Rev.2)
66513200-1-Servicii de asigurare a constructiilor impotriva tuturor riscurilor (Rev.2)
66515200-5-Servicii de asigurare a bunurilor (Rev.2)
66516100-1-Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
asigurare CASCO pentru 42 autovehicule, asigurare RCA pentru 106 autovehicule, asigurari pentru cladiri, alte bunuri si persoane.
Valoarea estimata fara TVA: 623, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art.6 din HG925/2006, cantitatea prev.in documentatie poate fi suplimentata cu maxim 15%.
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 10.000 lei; garantie de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificat de astestare fiscala eliberat de ANAF si certificat fiscal privind impozitele si taxele locale valabile la data deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de ORC, Certificat de inmatriculare in Registrul Asiguratorilor, Decizia Comisiei de Supraveghere a Asiguratorilor privind autorizarea pentru desfasurarea de activitati in domeniul asigurarilor. Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: Cerinta minima - cifra medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.200.000 lei
Bilanturile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 30.06.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Cerinta minima: incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract sau a mai multor contracte al caror obiect a fost prestarea de servicii similare si care a avut o valoare sau valori cumulate de minim valoarea estimata a prezentului contract, recomandari, declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si umane pe care se obliga sa le angajaze pentru indeplinirea prezentului contract si din care sa reiasa capacitatea acestora de a indeplini contractul de achizitie potrivit caietului de sarcini, precum si masurile luate pentru asigurarea calitatii serviciilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2010 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Sibiu, Calea Dumbravii nr. 133-135
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: Bulevardul Victoriei nr. 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel. 0269217104, Fax: 0269217702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 133-135, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel. 0269426100, Email: [email protected], Fax: 0269210771, Adresa internet (URL): www.tursib.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2010 13:56