Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT ACHIZITIE SISTEM INCALZIRE CENTRALA SPATII DE PRODUCTIE


Anunt de participare numarul 57841/07.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. SAUCOLEMN S.R.L.
Adresa postala: str. Petru Rares nr. 12 A, sat Vama, Com. Vama, jud. Suceava, Localitatea: Vama, Cod postal: 727590, Romania, Punct(e) de contact: RADU CIOSNAR, Tel.0230/313899, 0744590277, In atentia: RADU CIOSNAR, Email: [email protected], Fax: 0230/313899
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA PRIVATA
Activitate (activitati)
Altele: PRELUCRAREA LEMNULUI
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT ACHIZITIE SISTEM INCALZIRE CENTRALA SPATII DE PRODUCTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Petru Rares nr. 12 A, sat Vama, com. Vama, jud. Suceava, cod postal 727590
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in achizitionarea unui sistem de incalzire centrala pentru spatiile de productie. Sistemul este format din centrala, generator aburi pentru aer cald, instalatii si accesorii necesare pentru functionare. Se solicita montaj si punere in functiune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45251200-3 - Centrala termica (Rev.1)
28221111-8-Radiatoare pentru incalzire centrala, altele decat cele electrice (Rev.1)
29715210-9-Echipament de incalzire centrala (Rev.1)
29721300-2-Generatoare sau distribuitoare de aer cald, altele decat electrice (Rev.1)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea: 1 buc. sistem incalzire centrala format din centrala, generator aburi pentru aer cald, instalatii si accesorii necesare functionarii, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 337, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.08.2008 pana la 17.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este 5000 Lei.Garantia de buna executie este de 7% din valoarea contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
65% de la Bugetul de Stat, prin programul Programul de crestere a competitivitatii produselor industriale conform OUG 120/2002.Plata va fi facuta de catre autoritatea contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractant in baza art. 44, 45 / oug 34/06
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea: 1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul B1 din sectiunea IV
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).Documente care dovedesc inregistrarea:
- Pentru persoane juridice romane: Certificat emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala
- Pentru persoane fizice romane: Se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Situatia financiaraBilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea tehnica:
1. Fisa de informatii generale (Formularul B2 din Sectiunea IV)
2. Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare;3.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prezentare generala se va folosi Formularul B2 din sectiunea IV.2. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti (cel putin cinci recomandari).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 10:00
Locul: str. Petru Rares nr. 12 A, sat Vama, com. Vama, jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot delega un reprezentant pentru a participa la deschiderea ofertelor. Delegatul va avea asupra sa o imputernicire din partea societatii pe care o reprezinta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): "Programul de crestere a competitivitatii produselor industriale", cu fonduri de la bugetul de stat, administrat de Ministerul Economiei si Finantelor prin Directia generala pentru politica industriala.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SAUCOLEMN S.R.L. - juridic
Adresa postala: str. Petru Rares nr. 12 A, Vama, com. Vama, jud. Suceava, Localitatea: Vama, Cod postal: 727590, Romania, Tel.0230/313899, 0744590277, Email: [email protected], Fax: 0230/313899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2008 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer