Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT ACHIZITIE UTILAJE-CILINDRU COMPACTOR 9TO


Anunt de participare numarul 670/26.01.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DRUMURI SI PODURI LOCALE ALBA S.A.
Adresa postala: FREDERIK MISTRAL NR.3, ALBA-IULIA, JUD.ALBA, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510110, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN TODORAN, Tel.0258811361; 0258811399, Email: [email protected], Fax: 0258814007
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT ACHIZITIE UTILAJE-CILINDRU COMPACTOR 9TO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: S.C. Drumuri si Poduri Locale Alba S.A. Sectia Barabant
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE UTILAJE-CILINDRU COMPACTOR 9TO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29523150-7 - Compactoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CILINDRU COMPACTOR 9TO: 1Buc.
Valoarea estimata fara TVA: 74, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 5.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 3.Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale 4.Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului (copie). 5.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului. (original sau copie, nu mai vechi de 90 de zile fata de data depunerii ofertei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA INFORMATII GENERALE: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) mai mare de 754.800 ron(aproximativ 222.000 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) Se solicita indeplinirea in ultimii 3ani a cel putin unui contract cu valoare mai mare sau egala cu 75.480 ron(22.200 euro)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Termen livrare
2%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice
25%
Descriere:
4.
Perioada garantie
5%
Descriere:
5.
Angajamente privind livrarea de piese de schimb, subansambluri sau furnituri, pe termen lung
3%
Descriere:
6.
Disponibilitatea de a asigura servicii postvanzaresi asistenta tehnicain tara
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la casieria S.C. DRUMURI SI PODURI LOCALE ALBA S.A.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2007 11:30
Locul: SEDIUL-S.C. DRUMURI SI PODURI LOCALE ALBA S.A. ALBA-IULIA, STR.FREDERIK MISTRAL NR.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA
Adresa postala: PIATA I.C.BRATIANU NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.+4(0258)810293;810289, Email: [email protected], Fax: +4(0258)810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR.38, SECTOR1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)3104641, Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. DRUMURI SI PODURI LOCALE ALBA S.A.
Adresa postala: STR.FREDERIK MISTRAL, OFICIU JURIDIC, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510110, Romania, Tel.+4(0258)/811361;811399, Email: [email protected], Fax: +4(0258)814007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2007 07:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer