Licitatie Publica - Contract achizitii publice- laptopuri
Anunt de participare numarul 23479/12.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oficiul Judetean de Consultanta Agricola Mehedinti
Adresa postala: str. Crisan nr.87, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220071, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Boureanu, Tel.0252/325810, Email: [email protected], Fax: 0252/325810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitii publice- laptopuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul unitatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse - laptop.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213200-7 - Computere personale de tip laptop (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- bucati laptop;
Valoarea estimata fara TVA: 15.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare 500 lei constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara pe termenul de valabilitate egal cu cel al ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- buget de stat, cu OP emis de ofertant in contul autoritatii contractante la trezoreria statului;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se solicita legalizarea asociatilor;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate inCaietul de sarcini;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe anul 2006 inregistrat si vizat de catre organele competente, fisa de informatii generale, activitate similara;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-- lista principalelor livrari continind valoarea livrarilor , declaratie privind dotarea tehnica, declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere certificate, autorizatie pentru livrarea produselor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2007 12:00
Locul: SediulO.J.C.A. Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- persoane delegate de autoritatea ofertanta;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR 6 SECT. 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL MEHEDINTI
Adresa postala: BULEVARDUL CAROL I , NR. 14, Localitatea: DROBETA TR SEVERIN, Cod postal: 220099, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- MAXIM 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPERE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE I-L CONSIDERA NELEGAL;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL CONTENCIOS
Adresa postala: BULEVARDUL CAROL I NR. 14, Localitatea: DROBETATR. SEVERIN, Cod postal: 220099, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2007 15:51