Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract achizitii servicii privind productia agricola la Herghelia Balc


Anunt de participare numarul 3808/01.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Oradea
Adresa postala: str. M Eminescu nr. 15, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Punct(e) de contact: str. M Eminescu nr. 15, Oradea, Tel.0259413001, In atentia: Curt Sorin, Email: [email protected], Fax: 0259430967
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Oradea
Adresa postala: str. M Eminescu nr. 15, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Punct(e) de contact: str. M Eminescu nr. 15, Oradea, Tel.0259413001, In atentia: Curt Sorin, Email: [email protected], Fax: 0259430967
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Oradea
Adresa postala: str. M Eminescu nr. 15, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Punct(e) de contact: str. M Eminescu nr. 15, Oradea, Tel.0259413001, In atentia: Curt Sorin, Email: [email protected], Fax: 0259430967
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie nationala
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitii servicii privind productia agricola la Herghelia Balc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Herghelia Balc - localitatea Balc, jud. Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Infiintarea si intretinerea culturilor agricole si recoltarea produselor de pe 90 ha teren din care 70 arabil si 20 pasuni si fanete
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77110000-4 - Servicii privind productia agricola (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
infiintarea si intretinerea culturilor agricole si recoltarea produselor de pe o suprafata de 90 ha teren din care 70 ha teren arabil, 20 ha pasuni si fanete
Valoarea estimata fara TVA: 212, 496RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 1000 lei. Garantie de buna executie 2000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face la finalizarea tuturor lucrarilor din contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se admite asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Prestatorul trebuie sa cumpere produsele agricole rezultate in conditiile mentionate in modelul de contract.Prestatorul va pune la dispozitia beneficiarului urmatoarele cantitati de produse: 350 tone porumb stiuleti (5 to/ha) si 80 to fin (4 to/ha).
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inregistrare la camera de comert
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se cere dovada detinerii de utilaje necesare prestarii serviciilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Oradea
Adresa postala: Parcul Traian nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410037, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Oradea - Oficiul Juridic
Adresa postala: str Mihai Eminescu nr 15 Oradea, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2007 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer