Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract achizitionare servicii paza


Anunt de participare numarul 2558/19.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 01068 Vanju Mare
Adresa postala: rahovei 76, Localitatea: Vanju Mare, Cod postal: 225400, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Docita, Tel.0744527505, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0252350373
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitionare servicii paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Vinju Mare , Tirgu Jiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie servicii paza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4.5 posturi de paza la Vinju Mare;5 posturi de paza la Targu-Jiu.
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 90, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.10.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita constituirea garantiei de participare cu SGB in valoare de 4934 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare. Plata se va efectua cu ordin de plata, in termen de 15 de zile, de la primirea documentelor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In 2 zile de la comunicare, castig. are oblig. de a dep. formularul cu datele personale ale pers. responsabile cu prestarea serviciilor.- termenul(T) de ridicare a chestionarelor de securitate: 26.02.2007, - T de dep. a chest. 01.03.2007, la sediu.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181; Fisa de informatii generale. Certificatul constatator/autorizatie de functionare sau alte documente edificatoare privind inregistrarea. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie, ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.u.G. nr 34 / 2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere din care sa rezulte cifra de afaceri medie anuala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita un nivel minim al cifrei de afaceri care sa fie cel putin egala cu valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor servicii in ultimii 3 ani (2004-2006);Declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice si umane; autorizatia de securitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada indeplinirii, in ultimi 3 ani, prin minim 3 contracte, furnizarea de servicii similare si a unor caracterizari privind modul de derulare a contractelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Se aplica H.G. 585 / 2002 si H.G. 781 / 2002;
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate achita la caseria unitatii, zilnic intre orele 08.00-16.00, la sediul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2007 10:00
Locul: Vanju Mare la sediul autoritatii contractante..
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti de catre ofertanti care au asupra lor si o copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.0213199538, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Bd. Nicolaie Titulescu nr. 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415456, Fax: 0251413179
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al U.M. 02574 Bucuresti.
Adresa postala: B-dul Drumul Taberei nr. 9-11, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel.0213195858 int.2615
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2007 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer