Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT ACHIZITIONARE UNIFORME POLITIA COMUNITARA


Anunt de participare numarul 44800/27.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE POLITIE COMUNITARA
Adresa postala: MEHEDINTI DROBETA TURNU SEVERIN STR DECEBAL NR 12, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: Decebal nr. 3 Drobeta Turnu Severin, Tel.0252311863, In atentia: MARIANA CRETESCU, Email: [email protected], Fax: 0252313503
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA DE INTERES LOCAL
Activitate (activitati)
Altele: ASIGURAREA ORDINII SI LINISTII PUBLICE PE RAZA MUNICIPIULUI DROBETA TURNU SEVERIN
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT ACHIZITIONARE UNIFORME POLITIA COMUNITARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DROBETA TURNU SEVERIN STRADA DECEBAL NR. 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT ACHIZITIONARE UNIFORME POLITIA COMUNITARA IMPARTIT IN UNIFORME POLITIA COMUNITARA PENTRU SEZONUL DE VARA SI UNIFORME POLITIA COMUNITARA PENTRU SEZONUL DE IARNA, CONFORM DESCRIERII DIN HG 2295/2004
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18115000-8 - Uniforme (Rev.1)
18115200-0-Uniforme de politie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UNIFORME POLITIE COMUNITARA CONFORM DESCRIERII CAIETULUI DE SARCINI SI FISEI DE DATE A ACHIZITIEI
Valoarea estimata fara TVA: 359, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.04.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE VA FI DE 3900SI SE VA FACE CU OP IN CONTUL NR. RO43TREZ4615010XXX002027 DESCHIS LA TREZORERIA TURNU SEVERIN
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE BUGETUL LOCAL DROBETA TURNU SEVERIN.PLATA SE VA FACE CU OP PRIN TREZORERIE LA MAXIM 30 DE ZILE DE LA RECEPTIA CANTITATIVA SI CALITATIVA A MARFII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
NUMAI PENTRU ASOCIERI SE SOLICITA PRECONTRACT LA OFERTARE SI LEGALIZARE IN CAZUL CAND SUNT CASTIGATORI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, FORMULARUL 12 A DIN MODELE SI FORMULARE;
DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, FORMULARUL 12 C DIN MODELE SI FORMULARE;
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUG NR. 34/2006, FORMULARUL 12 B DIN MODELE SI FORMULARE;
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI - LEGALIZAT SAU ORIGINAL IN TERMEN DE VALABILITATE;
FORMULARUL PENTRU CONTRACTUL DE FURNIZARE DE PRODUSE , INSUSIT PRIN SEMNARE SI STAMPILARE, FORMULARUL NR.3 DIN MODELE SI FORMULARE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
672 / 14.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA CAIETULUI DE SARCINI SE VA FACE FIE PRIN DEPUNERE LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE FIE PRIN OP IN CONTUL NR.RO43TREZ4615010XXX002027
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2008 14:00
Locul: DROBETA TURNU SEVERIN STRADA DECEBAL NR.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
POT PARTICIPA DELEGATI AI OFERTANTILOR CU IMPUTERNICIRE SCRISA IN ORIGINAL SI UN ACT DE IDENTITATE (BI/CI)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR ., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STRADA: BULEVARDUL NICOLAE TITULESCU, NR. 14, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251418568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE (CONFORM ART.272 ALIN. 2 DIN OUG 34/2006 MODIFICAT PRIN OUG 94/2007)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC DE POLITIE COMUNITARA
Adresa postala: STRADA DECEBAL , NR.3, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220184, Romania, Tel.0252311863, Email: [email protected], Fax: 0252313503
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2008 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer