Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract acord ? cadru de ,,Servicii postale de distribuire a corespondentei .?


Anunt de participare numarul 133979/16.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE PRAHOVA
Adresa postala: PLOIESTI, STR. AUREL VLAICU NR.22, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100023, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 756028538, In atentia: NEACSU CAMELIA, Email: [email protected], Fax: +40 244593906, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract acord ? cadrude, ,Servicii postale de distribuire a corespondentei .?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: DGFP-Prahova si unitatile teritoriale
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 5, 100, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 CONTRACT SUBSECVENT PE AN
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de distribuire a corespondentei DGFP-Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii postale de distribuire a corespondentei in greutate de pana la 2 kg (cod CPV 64112000-4).Cantitati - estimari ale cantitatilor minime si maxime care vor face obiectul: -acordului cadru : minim 1 200.000 trimiteri postale - maxim 2 100.000 trimiteri postale
-unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru:
minim 400 000 trimiteri postale ? maxim 700.000 trimiteri postale
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 900, 000 si 5, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 51 000 lei- 1% din valoarea estimata a contractuluiIMM beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participareCont de virament pentru garantia de participare: RO 98 TREZ 5215005 XXX 000089, Trezoreria Ploiesti Garantia de buna executie este exprimata la 2% din valoarea, fara T.V.A., a fiecarui contract subsecvent incheiat. garantia de buna executie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT/OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 5
Cerinta nr. 2
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cuFormularul nr. 5A
Cerinta nr. 3
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, cf. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul vacompletaFormularul nr.4
Cerinta nr. 4
Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinO.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoana cu functie de decizie din cadrul DGFP-Prahova: Nicolae POPOVICI-director executivCamelia NEACSU-coordonator Comp.Achizitii Publice
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul vacompletaFormularul nr.6 Cerinta nr. 1
Certificate constatatoare din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in 2012 in original , copie legalizata sauconform cu originalul
Pentru persoanele fizice / juridicestraine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoana juridica/fizica sau deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident(traducere legalizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2
Cel putino recomandare sau document constatator din parteabeneficiarilorserviciilor similare prestate de operator din ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 3
Certificat-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale
Cerinta nr. 4
Operator de date cu caracter personal
Cerinta nr. 5
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate angajat si al cadrelor de conducere
Cerinta nr. 1ISO 9001/2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ETAPA FINALA DE LICITATIE ELECTRONICASe va reoferta : Pretul pentru trimiterile postale recomandate, cu confirmare de primire, cugreutate intre 0 - 20 grame (lei/bucata, fara TVA)-autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor-autoritatea contractanta va invita simultan pe cale electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.-licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundeilicitatiei electronice.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1Licitatia electronica va incepe la 2zile lucratoare de la transmiterea invitatieiDurata unei runde: 1 ziDupa incheierea rundei de reofertare, operatorul economic situat pe primul loc, conform clasamentului afisat de operatorul SEAP, transmite autoritatii contractante formularele D si D1-D3 -completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 12:00
Locul: sediul DGFP-PH, Ploiesti, str.Aurel Vlaicu nr.22, camera 107
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare , reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca, in urma fazei finale de licitatie electronica, ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractantava solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret sa depunao noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104641, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de cel mult 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala a Finantelor Publice Prahova ?Serv.Juridic
Adresa postala: Str.Aurel Vlaicu nr.22, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100023, Romania, Tel. +40 244407710, Fax: +40 244593906
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer