Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT ACORD CADRU DE ACHIZITIE FURNITURI DE BIROU,RECHIZITE,MATERIALE


Anunt de participare numarul 145586/06.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE PRAHOVA
Adresa postala: PLOIESTI, STR. AUREL VLAICU NR.22, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100023, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 756028538, In atentia: Camelia NEACSU, Email: [email protected], Fax: +40 244593906, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT ACORD CADRU DE ACHIZITIE FURNITURI DE BIROU, RECHIZITE, MATERIALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SediulDGFP-PH, Ploiesti, str.Aurel Vlaicu nr.22, magazie
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 588, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente este trimestrial in functie de resursele financiare alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este achizitionarea de furnituri de birou, rechizite, materiale conform caietului de sarcini in functie de necesitatile DGFP-PH .Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata contractului acord cadru este de 62 000, 00lei iar valoarea cea mai mare este de73 000, 00 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ce urmeaza a fi achizitionate se regasesc in Anexa 1din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 588, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 11 760, 00 lei- 2% din valoarea estimata a contractului- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor;
- Forma de constituire a garantiei: Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formular 11 ) , ordin de plata in contul autoritatii contractante sau instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate de asigurari Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in ORIGINAL siatasata la coletul cu oferta.Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda decat lei, cursul valutar la care se va face echivalenta va fi cursul leu/alta valuta publicat de BNR cu 4 zile inainte de data limita de primire a ofertelor.Cont de virament pentru garantia de participare: RO 98 TREZ 5215005 XXX 000089, Trezoreria PloiestiIn cazul in care ofertantul depunecontestatiein cadrul procedurii de atribuire, iar Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestataruluidin garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata cf.Art .278^1 din OUG 34/2006Garantia de participare se va retine (art.87 , alin(1)lit.a) si c)din HGR925/2006 siOUG 34/2006 daca : ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, oferta a fost stabilita castigatoare iar ofertantul refuza sa semneze acordul in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se restituie cf art.88 alin (2), (3)si (4) din HGR 925/2006In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia voratasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din Ordonanta de Guvern nr.27/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de5% din valoarea, fara T.V.A., a fiecarui contract subsecvent incheiat.Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Ploiesti un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantuluI. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT/OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 5
Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz)
Cerinta nr. 2
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cuFormularul nr. 5A Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz).Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 SI d, daca este cazul
Cerinta nr. 3
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, cf. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul vacompletaFormularul nr.4
Cerinta nr. 4
Certificat de atestare fiscalaprivind obligatiilede plata catre bugetul de stat consolidatModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscalaprivind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, catre bugetul de stat consolidat , eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice(in original, copie legalizata sau, , conform cu originalul ? )Cerinta nr. 5
Certificat de atestare fiscalaprivind obligatiilede plata catre bugetul local
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscalaprivind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, catre bugetul local , eliberat de primaria locala( in original, copie legalizata sau , , conform cu originalul ? )Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate la data depunerii ofertelor catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinseCerinta nr. 6
Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinO.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoana cu functie de decizie din cadrul DGFP-Prahova: -Director Executiv ?Daniel Cristian PETRE-Sef Serv.Financiar Contabilitate si Buget Propriu - Irina DATCU-Sef Serv.Juridic -Marius GEORGESCU-Coordonator Comp.Achizitii Publice- Camelia NEACSU-Insp. Comp.Achizitii Publice-Iulia GHEORGHE-Insp. Serv.Financiar Contabilitate si Buget Propriu ?Alina SAVU Insp.Serv.FinanciarContabilitate si Buget Propriu ?Gabriela TIMARU-Consilier Comp.Achizitii Publice -Anca Liana MUDREAC
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul vacompletaFormularul nr.6 Cerinta nr. 1
Certificate constatatoare din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Pentru persoanele fizice/ juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie certificata pe proprie raspundere pt.conformitate cu originalul) , ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale, la data limita de de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele fizice / juridicestraine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoana juridica/fizica sau deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in careofertantul este rezident(traducere legalizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1ISO 9001/2001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezentacertificarea sistemului de management al calitatii conform cerintelor ISO 9001/2001 sau echivalentul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va reoferta : pretul( lei, fara TVA ) insumatal tuturorproduselor cuprinse in Anexa 1 din caietul de sarcini.Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea propunerilor financiare determinate prin inmultirea pretului unitar cu cantitatea maxima estimata aferenta acordului cadru (Anexa 1) .Autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire;Autoritatea contractanta va invita simultan , pe cale electronica , toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundeilicitatiei electronice.? Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una)? Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei? Durata unei runde: 1 (una) ziDupa incheierea rundei de reofertare, se solicita operatorului economic situat pe primul loc, conform clasamentului afisat de operatorul SEAP, sa transmita autoritatii contractanteformularul de ofertacu noua valoare rezultata in urma procesului de reofertare electronicaLa licitatia electronica pot participa numai operatorii economici inscrisi in SEAP. Modul de inscriere in SEAP este descris pe site-ul www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24646/02.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2013 12:00
Locul: SEDIUL DGFP-PH, PLOIESTI, STR.AUREL VLAICU NR.22, CAMERA 107
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE DESCHIDERE A OFERTELOR, REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca sunt in urma fazei finale de licitatie electronicaofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis , caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de cel mult 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala a Finantelor Publice Prahova ?Serv.Juridic
Adresa postala: Str.Aurel Vlaicu nr.22, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100023, Romania, Tel. +40 244407710, Fax: +40 244593906
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2013 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer