Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract avand ca obiect prestarea de servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului ?Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali? (cod CPV: 72224000-1)


Anunt de participare numarul 125260/04.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala:  Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Punct(e) de contact:  Mirela BEJGU, Tel. 0372845570, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0372845402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract avand ca obiect prestarea de servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului ?Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali? (cod CPV: 72224000-1)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul ANCOM si sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului ?Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali? (cod CPV: 72224000-1)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor presta servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului ?Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali? in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 107, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 2000, 00 lei. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul total al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, urmate de rambursare conform Contractului de finantare POS CCE nr. 290/321, Cod SMIS 14183
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Declaratia trebuie insotita de certificate de atestare fiscala eliberate de organele fiscale competente;
3. - Persoane juridice romane - Ofertantul va prezenta, in orig sau copie legalizata sau copie lizibilacertif de reprez of cu mentiunea ?conf cu originalul?, certif constat (extras de registru) emis de Of Reg Com, eliberat ulterior datei de 20.06.2011
- Persoane fizice romane - Ofertantul va prezenta, in orig sau copie legalizata sau copie lizibilacertif de reprez of cu ment ?conform cu originalul?, certif constat/extras de registru elib de Of Reg Com, eliberat ulterior datei de 20.06.2011- Persoane juridice/fizice straine - Ofertantul va prezenta, doc edificatoare, traduse in limba rom de un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inreg ca pers fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale in tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind prestarea de servicii de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala in ultimii 3 (trei) ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta, in original, o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a ? Formulare, din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala realizata in ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 200.000, 00 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara-Ofertantul va prezenta, in orig, in conf cu formul din Anexa nr. 4 din Sect a 4-a ? Formulare, Lista princip servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani - continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indif daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, a prestat in ultimii 3 (trei) ani servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri a caror valoare cumulata este de cel putin 100.000, 00 Lei, fara TVA.
2.Personal de specialitate: Ofertantul va prezenta, in orig, decl pe proprie raspundere a reprez legal, in conf cu formularul din Anexa nr. 5 din Sect a 4-a ? Formulare, in care sa fie nominalizate cel putin 8(opt) pers care vor alcatui echipa de proiect a consultantului privind implemntarea proiectului ?Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali? si sa rezulte ca pers nominalizate au experienta profesionala si cunostintele teoretice si practice relevante.
3.Sistemul de management al calitatii: ISO 9001 sau echivalent
4.Sistemul de management al securitatii informatiei: ISO 27001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prin declaratia prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 3 (trei) ani: - a participat, in calitate de consultant, in cadrul unui proiect avand ca obiect implementare de solutie in domeniul sistemelor informatice;
- a participat, in calitate de consultant, in cadrul unui proiect avand ca obiect implementare de solutie in domeniul sistemelor informatice cu finantare din fonduri europene sau alte surse de finantare internationala;
- a participat, in calitate de consultant, la cel putin un proiect integrat informatic, telecomunicatii si web cu acces public care a implicat participareaa cel putin 1 operator de telecomunicatii care ofera servicii integrate de telefonie si Internet.2.Vor fi prezentate CV-uri, certificate, diplome si recomandari, asa cum au fost acestea solicitate in cadrul pct. IV.4.2. din Sectiunea 1 din Doc de atrib, pentru cel putin 8(opt) persoane care vor alcatui echipa de proiect a ofertantului, respectiv: ?Manager de proiect?Expert Coordonare si Supraveghere Fonduri Europene?Expert Infrastructuri IT&C specifice?Expert comunicatii?Expert de securitate IT? Expert financiar?Expert achizitii publice?Jurist.Nu se admite cumularea de catre aceeasi persoana a doua sau mai multor calitati dintre cele enuntate mai sus.In mod obligatoriu se vor prezenta declaratii de disponibilitate semnate de fiecare persoana din echipa de proiect nominalizata de ofertant. In mod obligatoriu din cuprinsul CV-urilor trebuie sa rezulte ca toti membrii echipei de proiect detin cunostinte de limba engleza. CV-urile trebuie prezentate in limba romana.Recomandarile eliberate de beneficiarii proiectelor mentionate trebuie prezentate in limba romana sau insotita de traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2011 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2011 10:00
Locul: ANCOM - Sediul Central - str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Bucuresti, cod postal: 030925
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Rambursare conform Contractului de finantare POS CCE nr. 290/321, Cod SMIS 14183, proiect "Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
- Documentul de justificare privind alegerea procedurii de licitatie deschisa este atasat la Lista documentatie de atribuire.- Criteriile de calificare privind Capacitatea tehnica si/sau profesionala prezentate pe scurt in cadrul Sectiunii IV sunt prezentate la pct. IV.4.Capacitatea tehnica si/sau profesionala din cadrul Documentatie de atribuire
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art.256^2 alin.1 lit.b) din OUG 34/2006: "5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta...despre un act al autoritatii contractante considerat legal"
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCOM-Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala:  Str. Delea Noua nr. 2 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Tel. 0372.845.339, Email:  [email protected], Fax:  0372.845.402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer