Licitatie Publica - Contract consumabile pentru imprimante si copiatoare
Anunt de participare numarul 13122/05.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 02214
Adresa postala: sector 5 , sos. Antiaeriana nr. 6-8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051015, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Gheorghe, Tel.4205060, Email: [email protected], Fax: 4213685
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate militara
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract consumabile pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Antiaeriana nr. 6-8, Sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune achizitia a diferite tipuri de consumabile pentru imprimante si copiatoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.1)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.1)
30192112-9-Cerneala pentru imprimante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile pe fiecare tip de produs sunt detaliate in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 72, 253RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantie de participare 1.158 Ron (in conditiile ofertarii tuturor produselor)2. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratia privind eligibilitatea (prezentarea declaratiei pe proprie raspundere in conformitate cu formularul A din documentatia de atribuire);
b. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte ca ofertantulnu se afla in una din situatiile a), b) si d) din art. 181 din OUG 34/2006
c. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu formularul C1 din documentatia de atribuire din care sa rezulte ca furnizorul a indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract de livrari de produse de natura consumabilelor pentru imprimante si copiatoare)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5 RON
Conditii si modalitate de plata: Reprezentantul firmei va achita suma la casieria U.M. 02214, Sos. Antiaeriana nr. 6-8, Sector 5
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2007 12:00
Locul: Sediul U.M. 02214, Sos. Antiaeriana nr. 6-8, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2007 14:54