Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de echipamente I.T. pentru M.E.C.T.


Anunt de participare numarul 47198/21.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL LEAHU, Tel.021-4056284, Email: [email protected], Fax: 021-3120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract deachizitie publica de echipamente I.T. pentru M.E.C.T.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Ministerul Educatiei Cercetarii si Tineretului Str. Gen. Berthelot 28-30 sector 1 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente IT pentru M.Ed.C.T. conform caietului de sarcini atasat online
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.1)
30191200-6-Retroproiectoare (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea si descrierea fiecarui produs in parte se afla in caietul de sarcini atasat online.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 912, 332RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie va fi de 8%.Garant.part: Lot 1=24, 500 lei, Lot 2=1, 900 lei, Lot 3=10, 000 lei, Lot 4=1, 800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata se va efectua prin OP la Trezoreria Statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatiile vor indeplini prevederile art.44 din OUG nr., 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formularului 12 A din capitolul de formulare declaratie pe propria raspundere - ORIGINAL.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 12B din capitolul de Formulare - ORIGINALCertificate constatatoare in ORIGINAL sau COPIE LEGALIZATA pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii.Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale administratiei publice locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante.Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform FORMULAR 12C din capitolul de Formulare - ORIGINALCertificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in COPIE LEGALIZATA sau XEROCOPIE CERTIFICATA pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe solicita prezentarea: rezultatului exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007) in copie, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente si /sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului sa fie de cel putin: 3678996 lei pentru Lotul 1, 288000 lei pentru Lotul 2, 1500000 lei pentru Lotul 3, 270000 lei pentru Lotul 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe solicita, completarea Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform FORMULAR 12D din capitolul de Formulare - ORIGINAL.Experienta similara: Daca exista mai multe contracte care indeplinesc separat conditia valorica, pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate un exemplar din FORMULARUL B3 din capitolul de Formulare - ORIGINAL.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Se solicita incheierea si indeplinirea unui contract (valoarea poate include si actele aditionale aferente unui contract) al carui obiect a fost furnizarea de produse similare si care a avut o valoare de cel putin :367900 lei pentru Lotul 1, 28800 lei pentru Lotul 2, 150000 lei pentru Lotul 3, 27000 pentru Lotul 4.Declaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform FORMULARULUI 12I din capitolul de Formulare - ORIGINAL.
Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiCerinte minime pentru participarea la fiecare lot: Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru toate produsele ofertate si pentru ofertant. Ofertantul va prezenta orice document care sa ateste conformitatea cu cel putin unul din standardele si normele de calitate cunoscute: national, al Uniunii Europene sau International.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2008 11:00
Locul: Sediul MECT str. Gen. Berthelot nr.28-30 sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si ]mputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDIC SI CONTENCIOS
Adresa postala: Str. gen Berthelot nr. 28-30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel.021 405 63 00, Email: [email protected], Fax: 021 405 62 00, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2008 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer