Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE LUCRARI


Anunt de participare numarul 1564/09.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU
Adresa postala: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Motoc, Tel.0269/217779, Email: [email protected], Fax: 0269/214294
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DEACHIZITIE PUBLICA DE LUCRARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sibiu, B-dul Victoriei, nr. 31
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrare de executie a unui camin studentesc cu 250 de locuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214700-7 - Lucrari de constructii de campusuri universitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia unui camin studentesc.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.03.2007 pana la 30.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de part: 50000RON (scrisoare degar. bancara in orig/prin virament bancar conf.de catre banca); gar. debuna executie este de 7% din pretul contr.(art.90, alin 1&3 din HGR nr. 925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere (daca este cazul).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de eligib privind neincadrarea in una din sit prevazute de prev. art.180 si 181 din OUG, Legea nr.337/2006; certif fisc emis de catre org comp ale MFP privind plata oblig. buget. catre bug. de stat consolidat; certif de sarcini fisc emis de catre org. Comp. ale adm. publice loc. privind plata oblig. bug catre bug local; certif constatator emis de Of.Reg.Com.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Balanta de verif. la data de 31.12.2006. cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani min 10000000 RON. Demonstr. ca op. ec. are acces sau are disp. resurse reale negrevate de datorii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind utilaj. si echip. teh; lista lucrari similare exec. in ultimii 5 ani, insotita de certif de buna executie date de benef, cu o val min de 3000000lei, decl. privind efectivul mediu anual al pers. ang. si al cadrelor de cond., cu precizarea reperului periodic al acestora; inf. ref la org. teh. de spec. de care dispune pt asig. calit., la calif. pers. respons. pentru indeplinirea contr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
111/30.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu, Luni-Joi, intre orele 9, 00 - 13, 00, Vineri 9, 00 - 11, 00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2007 09:00
Locul: Universitatea "Lucian Blaga", Directia Generala Administrativa, B/dul Victoriei, nr. 10, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare din cadrul ULBS. Sunt admisi sa participe la deschiderea ofertelor numai reprezentantii autorizati ai ofertantilor cu scrisoare de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Et. IV, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 771131, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu, Directia Generala Adminsitr., Of. juridic
Adresa postala: B/dul Victoriei, nr. 10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269217779, Email: [email protected], Fax: 0269214294
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2007 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer