Licitatie Publica - contract de executie lucrari "modernizare si refacere Complex de Agrement Meridian din statiunea Mamaia jud. Constanta-spatii cazare "
Anunt de participare numarul 69101/20.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative- Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Ana-Maria Lungoci, Tel.021/3156468, Email: [email protected], Fax: 021/3132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract deexecutie lucrari"modernizare si refacere Complex de Agrement Meridian din statiunea Mamaia jud. Constanta-spatii cazare "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Complex Litoral Meridian statiunea Mamaia jud.Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executia de lucrari "modernizare si refacere Complex de Agrement Meridian din statiunea Mamaia jud. Constanta-spatii cazare"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 3, 507, 706RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare 50.000 lei sub forma de sc.de garantie bancara sau ordin de plata, valabila pana la data de 23.03.2009;garantie de buna executie 10% din val.contr.fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii, plata se va efectua cu ordin de plata prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare, se solicita ca asocierea grupului de operatori economici sa fie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 Formularul 12B, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul de stat, Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei- Of.Reg.Comertului, Certificat de inregistrareeliberat de Of.Reg.Comertului de pe langa instanta competenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formular nr.2, Situatiile financiare la data de 31.12.2007 si 30.06.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Form 12F, prezentarea unui contract de lucrariasemnanator, a carei valoare este de minim 2.500.000 lei, Recomandare din partea autoritatii contractante vizata de Insp.de Stat in Constructii, Declaratia si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic Form.12H, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Form.12I (se solicita CV si cazier judiciar pentru persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului), Certificat care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2001 sau echivalent, Declaratie pe proprie raspundere potrivit careia oferta a fost intocmita tinand cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii - Formular nr.3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.03.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 10:30
Locul: Dir. Gen. Management Logistic si Ad-tiv - Serv. Monitorizare si Achizitii Publice str.Eforie nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti autorizati ai ofertantilor care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationalde Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Internelor si Reformei Administrative Dir.Gen.Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: str.Eforie nr.3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.0213156468, Email: [email protected], Fax: 0213132761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2008 15:39