Licitatie Publica - Contract de furnizare cartuse cal 7,65x17 mm si cal. 9x19 mm
Anunt de participare numarul 87326/29.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Str.Eforiei, nr. 3, sector 5, bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Fulgeanu Robert, Tel.021-3160.10.61, Email: [email protected], Fax: 021-315.64.68, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract defurnizare cartuse cal 7, 65x17 mm si cal. 9x19 mm
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baza pentru Asigurarea Tehnica a Misiunilor din bd. Timisoara nr. 10B, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract defurnizare cartuse cal 7, 65x17 mm si cal. 9x19 mm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35331500-8 - Cartuse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Cartuse cal. 7, 65x17 mm 900.000 buc.
Lot 2 - Cartuse cal . 9x19mm 100.000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 840, 336.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.11.2009 pana la 15.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie (10% din valoarea contractului fara TVA) seconstituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
2. Declaratiei pe propria raspundere
3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original saucopie legalizata daca documentul prevede acest lucru din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse de natura celor care fac obiectul achizitiei.
4. Autorizare de comercializare, eliberata in baza legii nr. 295/2004, privind regimul armelor de foc si munitiilor (original sau copie legalizata).
5. Mandatul de incheiere a contractului (original sau copie legalizata), prin care se mandateaza o persoana juridica romana sa negocieze si sa incheie contractul, pentru si in numele ofertantului persoana juridica straina. Aceasta persoana juridica romana, trebuie sa fie o persoana juridica autorizata sa desfasoare activitati cu armament si munitie si, de asemenea, sa fie autorizata de A.N.C.E.X., conform Legii nr. 595/2004 si a OUG 129/2006.
NOTA : Vor fi descalificati din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertanti care nu au ca domeniu de activitate productia sau comertul cu produsele de natura celor ce fac obiectul achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor completa formularul nr. 2cifra de afaceri medie anuala care va fi exprimata in lei pe ultimii 3 ani sa nu fie mai mica de 1.000.000 lei cumulat pentru ambele loturi, sau 940.000 lei pentru lotul nr. 1 respectiv 60.000 lei pentru lotul nr. 2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
NOTA : pentru ofertantii straini aceasta va fi exprimata la cursul de schimb lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand principalii subcontractanti, datele de recunoastere ale acestora si specializarea lorLista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
Autorizare pentru livrarea produselor de la producatori (in cazul in care produsele nu sunt ofertate de catre producator).
Recomandari din partea altor beneficiari (cel putin una).
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru producator.
Fisa / fise de informatii privind experienta similara
Toate documentele eliberate de institutiile abilitate din tara de rezidenta a ofertantului, trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata, si insotite de traducere autorizata in limba romana, in conformitate cu prevederile Legii nr. 178 din 1997.
Prezentarea documentelor solicitate la cap. V este obligatorie iar in caz contrar oferta va fi descalificata.Lipsa traducerii autorizate conduce la descalificarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
. Precizari specificea)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulAlte informatii, conform documentatiei de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1063927
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2009 11:00
Locul: str. Eforiei, nr. 3 sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti autorizati ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Directiei Economico-Administrative
Adresa postala: str. Eforie, nr. 3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.021-303.70.80/10.472
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2009 18:56