Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de service tehnica de calcul


Anunt de participare numarul 83003/23.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: str. Leaota nr.2A sect.6 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cornelia, Tel.021/778.70.70, In atentia: Ion Cornelia, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MAI-GAIICI
Adresa postala: str. Leaota nr.2A sect.6 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061476, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cornelia, Tel.021/778.70.70, In atentia: Ion Cornelia, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MAI-GAIICI
Adresa postala: str. Leaota nr.2A sect.6 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061476, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cornelia, Tel.021/778.70.70, In atentia: Ion Cornelia, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract deservice tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Piata Revolutiei nr.1 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract deservice tehnica de calcul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50323100-6 - Servicii de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
30124000-4-Piese si accesorii pentru masini de birou (Rev.2)
50312000-5-Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
50320000-4-Servicii de reparare si de intretinere a computerelor personale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract deservice tehnica de calcul
Valoarea estimata fara TVA: 13, 954RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie seconstituie in procent de 2% din valoarea contractului, fara TVA, prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
prestatori servicii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiei pe propria raspundere completata in conformitate cuFormularul nr. 12 A din Sectiunea III Formulare si modele a Documentatiei de atribuire.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.u.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original saucopie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ofertantii vor completa formularul nr.2- bilantul contabil intocmit la data de 31.06. 2008 si inregistrat la autoritatea fiscala competenta;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor serviciidin ultimii 3ani (valori, beneficiari)- Certificatul de atestare a sistemului de asigurare a calitatii, conform standardelor internationale din seria ISO 9001, sau echivalent, eliberat de un organism specializat in domeniu, copii conforme cu originalele, semnate si stampilate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Valorile ofertate pot fi imbunatatite.Numarul de runde ale licitatiei electronice 1Alte informatii se regasesc in documentatia de atribuire (Fisa de Date)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2009 08:15
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2009 10:30
Locul: str. Leaota nr.2A sect.6 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire semnata de catre cei in drept
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MAI-GAIICI
Adresa postala: str. Leaota nr.2A sect.6 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061476, Romania, Tel.021/778.70.70, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2009 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer