Licitatie Publica - Contract de servicii de comunicatii electronice
Anunt de participare (utilitati) numarul 146463/11.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Corina.Iosif, Tel. +40 0244401360, In atentia: Corina Iosif, Email: [email protected], Fax: +40 0244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract deservicii de comunicatii electronice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Conform Caiet de Sarcini
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de comunicatii mobile formate din:
- Pachet de servicii de acces mobil la internet
- Pachet de servicii de voce fixa
- Pachet de servicii de date - internet
- Pachet de servicii de date - vpn
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64227000-3 - Servicii de telecomunicatii integrate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de comunicatii mobile conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 060, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 41.200lei. Valab: 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care GP se constituie in alta moneda, echivalenta lei/alta moneda se va face la cursul stabilit de BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conf art. 86 alin.1 din HG 925/2006. Doc. care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior. In cazul IMM se va anexa si declaratia de IMM. Suma ce se retine conform art. 2781 este de: 5839, 99.lei. Restituirea garantiei de participare se face conform prevederilor legale din domeniul achizitiilor publice. 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin instrument de garantare emis in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1) sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr 1
Cerinta nr 2
Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 36/2006
Cerinta nr. 3
Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale
Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale- formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. . Certificatele vor fi depuse in oferta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. in limba romana, valabil la data la data limita a depunerii ofertei.
Cerinta nr. 4
Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta nr. 5
Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta nr. 6
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006 .Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: ing.Ilasi Liviu? Director General, ing Stoica Narcis ?Director General Adjunct, ec. Toader Sanda ? Director Economic; ing. Vasile Crisan ? Sef Serviciu Achizitii -Logistica ? si Presedintele Comisiei de Evaluare , Ruse Catalin-Sef Serv Telecomunicatii, Voinea Ingrid? Ing serv CFP , Iosif Corina-Exp Achizitii, Tache Octavian-consilier juridic, Tarcavu Agripina Exp Achizitii ?rezerva, Savu Emanuel ?Ec Serv CFP?rezerva, Bucur Iulian ? inginer -rezerva Serv Telecomunicatii Banica Cornel -Sef serv juridic-rezerva.
Se solicita certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990.Informatiile cuprinse in certificatul constatato trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. , in original sau in copie legalizata.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, de minimum 4.120.000 lei.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in consid.cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si
inregistrate de organele competente.Se acepta si prezentarea altor documente edificatoare in cazul in care, din
motive justificate corespunzator, operatorul economic un poate prezenta
documentele solicitate.Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata
Modalitatea de indeplinire
Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 3
ani, vizate si inregistrate de organele competente
Se acepta si prezentarea altor documente edificatoare in cazul in
care, din motive justificate corespunzator, operatorul economic
un poate prezenta documentele solicitate.Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere
legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, lista care sa contina cel putin un contract, care sa prezinte servicii similare in valoarecel putin 1.030.000 lei.Pentru contracte incheiate in alte monede, pentru conversia in RON se va lua in consid.cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv in care a fost finalizat contractul. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de
acordurile de subcontractare. Ofertantul va preciza, pentru subcontractantii
care urmeaza sa indeplineasca parti din viitorul contract, datele de identificare a subcontractantului din certificatul de inregistrare al acestuia.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in
considerare cu conditia ca acestia sa indeplineasca integral partea din
contract pentru care prezinta aceste resurse materiale si umane si daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Declaratia va fi prezentata de fiecare asociat, in cazul asocierii.
Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate expres si a resurselor materiale si umane, cu conditia ca subcontractantul sa indeplineasca in totalitate
serviciile pentru care prezinta resursele.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie Cerinte obligatorii: Ofertantul are obligatia de
exprimare valorica) din contractul de achizitie publica. In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul
subcontractantului (semnatura acestuia in original si stampila)sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9
conform cerintelor de mai sus, in original si in limba romana, traducere legalizata.
Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.
Ofertantul va preciza personalul de conducere, numericul, pregatirea, vechimea personalului direct raspunzator de indeplinirea contractului ?ofertantul va asigura un manager de contract si personal de suport dedicat(pe fiecare tip de serviciu in parte) pentru a asigura o buna gestionare a contractului.
Modalitatea de indeplinire
ISO 27001 privind managementul securitatii informatiei
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 27001 privind managementul securitatii informatiei.sau documenteechivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2013 11:00
Locul: Sediul administrativ II al SC CONPET SA din Str. Rezervoarelor nr. 8 Ploiesti - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti din partea ofertantilor carevor prezenta copie CI/BI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848 nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244401360
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2013 13:34