Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 5971 | 5r10b | 5r13 | 5r14 | 5r16 | 5r2a | 6 aug 2010 | 6 nave | 6.03.2013 | 601.173 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA IN MANAGEMENT


Anunt de participare numarul 102918/26.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC BRD - Groupe Societe Generale SA
Adresa postala:  Bdul Ion Mihalache Nr 1-7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011171, Romania, Punct(e) de contact:  DEPARTAMENT ACHIZITII, Tel. 021.301.48.95, In atentia:  Natalia Preda, Email:  [email protected], Fax:  021.301.48.99, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala ce activeaza in domeniul bancar
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DESERVICII DE FORMARE PROFESIONALA IN MANAGEMENT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Bucuresti, Predeal(jud. Brasov), Paltinis (jud. Sibiu), Agapia (jud. Neamt), Buzias (jud. Timis).
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de formare profesionala in management.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul contractului de servicii este formarea, evaluarea si certificarea competentelor dobandite de 650 de angajati ai autoritatii contractante, ce ocupa pozitii de management, in cadrul unor programe de perfectionare recunoscute la nivel national privind competenta de management.
Informatii detaliate despre cantitatea si scopul contractului se gasesc in Caietul de sarcini din cadrul acestei documentatii de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 000 si 450, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului de achizitii, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica/asociere intre persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul/ Candidatul trebuie sa prezinte declaratii ca nu se incadreaza in situatiile prevazute in articolele 180/181 din ordonanta OUG 34/ 2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si sa prezinte urmatoarele documente: cazier fiscal, certificat de atestare fiscala, certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, declaratii de integritate si alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata.
Ofertantul/ canditatul trebuie sa prezinte urmatoarele documente care sa ateste capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certifcat unic de inregstrare, Autorizatie eliberata de CNFPA (valabila la data depunerii ofertei si pe toata durata de executie a contractului). Daca autorizatia/documentul privind programul de formare expira ca valabilitate in perioada contractului de servicii, atunci ofertantii vor transmite o Declaratie prin care se angajeaza sa isi reinoiasca autorizatia programului de formare (in format original) astfel incat sa fie furnizate servicii de formare autorizate pana la data estimata pentru finalizarea contractului de servicii pentru care se realizeaza aceasta procedura de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari ? media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici) trebuie sa depaseasca suma de600.000 EURO. Bilant contabil pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna ? in cazul asocierii) trebuie sa faca dovada ca are experienta in implementarea de programe de formare similare prin urmatoarele: sa dovedeasca ca a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, contracte de servicii de formare in management cu o valoare egala sau mai mare de 400.000 Euro; ofertantul trebuie sa dovedeasca ca fost implicat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, in implementarea a minim un proiect de formare sustinut din fonduri europene nerambursabile (declaratii ale beneficiarilor de finantare / recomandari / contracte de finantare / acorduri de parteneriat).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
OG 129/2000
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2010 11:00
Locul: Sediul BRD Groupe Societe Generale SA: Bdul Ion MIhalache Nr 1-7 Bucuresti Sector 1 - Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?EDUCATIA MANAGERIALA ? FACTOR CHEIE PENTRU CRESTEREA COMPETITIVITATII?, finantat de catre Fondul Social European ? FSE si bugetul national prin Programul Operational Sectorial ?Dezvoltarea Resurselor Umane ?2007-2013?.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos Nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei Nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 - 319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BRD Groupe Societe Generale - Departament Juridic
Adresa postala:  Bdul Ion Mihalache Nr 1-7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011171, Romania, Tel. 021.301.69.60, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2010 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer