Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de ? SERVICII HOTELIERE si de RESTAURANT


Anunt de participare numarul 132811/31.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: Str. prof.dr.doc. DIMITRIE MANGERON NR.67 - Facultatea de Mecanica, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA OLARU, Tel. +04 0232278680/2196, In atentia: Mariana Olaru, Email: [email protected], Fax: +04 0232233360, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de invatamant superior tehnic de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de ? SERVICII HOTELIERE si de RESTAURANT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Facultatea de Mecanica, prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 43, la catedra de Organe de Masini si Mecatronica ? proiect POSDRU/87/1.3/S/64227
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 11 luni
Valoarea estimata fara TVA: 505, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: conform cantitatilor estimate mentionate in caietul de sarcini, dar si in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante.Pretul/u.m. ramane fix pe toata durata Acordului Cadru si a contractelor subsecvente indiferent de perioada pe care acestea au fost incheiate..
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de? SERVICII de HOTELIEREside RESTAURANT: consta in achizitia de1. Servicii de cazare, in hotel categoria 2 - 3 stele cu mic dejun inclus + asistenta organizare eveniment2. Servicii restaurant, respectiv asigurarea cinei3.Servicii de asigurare a mesei de pranz4. Servicii de cattering
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55000000-0 - Servicii hoteliere, de restaurant si de vanzare cu amanuntul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de? SERVICII HOTELIERE si de RESTAURANT": consta in achizitia de servicii de cazare si de restaurant/catering intre luna Martie 2012 si luna Ianuarie 2013 pentru:
a) Maximum 200 participanti carevor participa la programul lung de formare de 6 zileb) Maximum 400 de participanti care vor participa la programul scurt de formare de 3 zilec) Maximum 12 persoane/serie din Echipa de implementare care vor fi formatori si organizatorii seriilor de curs
Valoarea estimata fara TVA: 505, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de participare cuantum de maxim 2% din valoarea estimata a contractului = 10100 RON; Garantia de buna executie, procentual, intr-un cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013 - Fond proiect POSDRU/87/1.3/S/64227
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 4-Sectiunea III; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 5-Sectiunea III; - Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.), din documentul prezentat sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25(luna)2012, (dupa aprobarea Documentatiei de atribuire de catre ANRMAP, la fixarea datelor in calendarul procedurii de atribuire, se va inscrie luna anterioara lunii in care este fixat termenul de depunere a ofertei), sau la o data ulterioara.; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din documentul prezentat sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25(luna)2012, (dupa aprobarea Documentatiei de atribuire de catre ANRMAP, la fixarea datelor in calendarul procedurii de atribuire, se va inscrie luna anterioara lunii in care este fixat termenul de depunere a ofertei), sau la o data ulterioara; Declaratie - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglemntarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul 6-Sectiunea III; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in preved. Art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul 7-Sectiunea III. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicsau alt document echivalent (Fomularul 8- Sectiunea III). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei
Cerintele minime obligatorii de calificare Persoane juridice/fizice romane
a1). prezentareadocumentelor solicitate;
a2). certificatul constatator sa fie emis in ultimele 90 zile;b). cel putin continutul unuia dintre documentele mentionate si, eventual anexele acestora (daca este cazul), sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de servicii care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Persoane juridice /fizice straine
a1). prezentareaunui document de tipul celui solicitat;
b). continutul documentului mentionat si, eventual anexele acestuia (daca este cazul), sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de servicii care face obiectul procedurii de achizitie publica.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer. minime Persoane juridice/fizice romane:
a). prezentareadocumentului solicitat; In cazul ofertantul infiintat de mai putin de trei ani, prezenta bilanturi contabile ptr. aniidesfasurat activitate .
b). continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul a realizat activitate economica.
Cer minime Persoane juridice /fizice straine:
Cerintele minime obligatorii:
a1) prezentareaunui document de tipul celui solicitat.
Ofertantii nerezidenti prezenta traduceri autorizate, legaliz. doc. solic. mai sus, iar in situatia in care reglementarile legale din tara in care ofertantul este rezident nu prevad bilant contabil, ofertantul va prezenta situatia financiara in forma impusa prin legislatia statului respectiv. Documentele vor fi prez. in original, copie legaliz. sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Cerintele minime obligatorii de calificare constau in:
a). prezentareadocumentelor solicitate;
b). continutul documentelor, sa dovedeasca capacitatea tehnica si/sau profesionala
Se prezinta documentul/contractul/procesul-verbal, conform art.188 alin.(1) din OUG 34/2006
Cerintele minime obligatorii de calificare constau in:
a). prezentareadocumentului solicitat
Cerinta nr.2Cerintele minime obligatorii de calificare constauin:
a). prezentareadocumentelor solicitate. In cazul in care contractul/acordul cadru de achizitie publica urmeaza sa fie indeplinit doar de ofertant, acesta va da o declaratie ca nu are subcontractanti;
b). continutul documentelor conformcelor solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
567/12.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2012 11:00
Locul: Univ. Tehnica Ghe. Asachi Iasi - facultatea de Mecanica, str. D. Mangeron 43, etj.I, Sala Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti(adresa de imputernicire + act de identitate) si salariati universitate, membri comisie de evaluare oferte, cu Decizie semnata de Rector.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013 - Fond proiect POSDRU/87/1.3/S/64227
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi, Oficiul Juridic, pers. de contact: Jr. Mirela TROIA
Adresa postala: Str. prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel. +40 232278680/2534, Fax: +40 232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2012 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer