Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie lucrari, in cadrul Proiectului Phare-2004 016-943.01.01.07Toti diferiti,tosi banateni in Orasul Recas, judetul Timis, Romania.


Anunt de participare numarul 34058/26.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Recas
Adresa postala: Calea Timisoarei 134-135, Localitatea: Recas, Cod postal: 307340, Romania, Punct(e) de contact: Marinel Pasca, Tel.0256330155, Email: [email protected], Fax: 0256330231, Adresa internet (URL): www.primariarecas.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitielucrari, in cadrul Proiectului Phare-2004 016-943.01.01.07Toti diferiti, tosi banateni in Orasul Recas, judetul Timis, Romania.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Intravilanul or. Recas, aflat in proprietatea Consiliului Local Recas, cu folosinta actuala Arena Sportiva Recas, identificat in CF Recas cu numarul topografic Cc/3169
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitielucrari Reabilitare arena sportiva Recas in vederea promovarii turismului pe baza de evenimente, in cadrul Proiectului Phare-2004016-943.01.01.07Toti diferiti, toti banateni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari si echipament tehnologic aferent lucrariice va face obiectul achizitiei sunt precizate in caietele de sarcini existente pentru fiecare volum de lucrari din proiectul tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 284, 257EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma fixa de 15000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Phare 2004-Programul de vecinatate Romania-Serbia cod proiect: RO-2004/016-943.01.01.07
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Durata contr.va fi: 1.Durata max. a contr.: 90 zile de la semnarea contr.(plus garantie 15 zile);3.Durata max. a executiei lucrarilor de constr.si reabilitare: 90 de zile de la data semnarii contractului;4.Termen de supervizare de catre proiectant4 lunidin momentul atribuirii contr.de lucrari
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;Decl. ofertantului privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de atestare fiscala emis de Adm. Fin. Pub. in care este inregistrat ca si contribuabil Ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul gen. consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de Primaria din raza teritoriala a ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are restante la bugetul local, valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
Persoane juridice din Romania: Certificat constatator - original sau copie legalizata, emis de ORC din judetul unde este inregistrat Ofertantul, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: actionariatulsocietatii, sediul social, administratori, sedii, sucursale, obiectul principal de activitate si cel secundar (CAEN), capit. soc. al societatii.
Persoane juridice din strainitate: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Niveluri specifice minime necesare:
Bilant contabil pentru anul 2006
Cerinta minima : completare formular F15Nivel minim impus: Cifra medie de afaceri medie pe ultimii 3 ani: 500.000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- minim un contract similar finalizat cu valoare de min 150.000 EUR privind executia de lucrari de constructii hale din panouri metalicesau/si achizitii de echipamente si utilaje pentru pastrarea calitatii mediului (recomandare buna executie din partea beneficiarului).- minim o recomandare pentru lucrari similare, cu valoarea de min.150.000 euro (precizate la cap. V.4) finalizata in perioada: iunie 2004- iunie 2007.
- completarea formularului nr. 12H
- prezentarea de CV-uri privind calificari ale personalului;
- atestate privind calificarea profesionala (min. 1 inginer constructor - sef de santier, 1 inginer specializat in structuri, 1 inginer/tehnician specializat in instalatii; 1 inginer specializarea mecanic sau electromecanic, sau utilaj tehnologic.- declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului (Formular nr.12I).
- certificatde conformitate sau agremente tehnice pentru materialele destinate lucrarilor, precum si pentru echipamentele si dotarile ce se vor achizitiona pentru Reabilitarea Arenei Sportive Recas in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.
- Persoana autorizata pentru activitati ce privesc protectia muncii sau un contract valabil incheiat cu o firma specializata in activitati ce privesc protectia muncii.
- Certificarea sistemului de management de mediu sau dovezi ce confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitati de constructii.
- Intervalul acceptat pentru subcontractare contract: minim 10%-maxim 30% din valoarea contractului.
Se solicita, dupa caz, completarea unui formular cu subcontractantii si lucrarile ce urmeaza a fi realizate de catre acestia (Formularul F 12G).
- Certificarea standardului de asigurare a calitatii pentru activitati de constructiisau dovada ca ofertantul este in curs de obtinere a certificarii standardului de asigurare a calitatii pentru lucrari de constructii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: depunere de numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2007 10:00
Locul: Sala de sedintea Consiliului Local al orasului Recas, or.Recas, str.Calea Timisoareinr 134-135
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii cu imputernicire si copie a documentului de identitate in cazul persoanelor juridice sau o copie a documentului de identitate in cazul persoanelor fizice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare RO 2004 - Cod proiect: RO-2004/016-943.01.01.07
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021/3104641, Email: [email protected], Fax: (+4)021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021/3104641, Email: [email protected], Fax: (+4)021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform articolului 272/OUG 34 contestatia se poate depune in termen de10 zile de la luarea la cunostinta a actului atacat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA RECAS
Adresa postala: CALEA TIMISOAREI NR. 134-135, Localitatea: RECAS, Cod postal: 307340, Romania, Tel.0256/330101, Email: [email protected], Fax: 0256/330231, Adresa internet (URL): www.primariarecas.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2007 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer