Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE AGREGATE NAT.DE BALASTIERA SR662/2004 Se anuleaza anuntul 2910/21.02.07


Anunt de participare numarul 3196/25.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SERVICII COMUNALE TG-JIU
Adresa postala: str. Victoria, nr. 139, ,Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210234, Romania, Punct(e) de contact: ALEXANDRU ZAHARIA, Tel.0253238220, Email: [email protected], Fax: 0253238221
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE AGREGATE NAT.DE BALASTIERA SR662/2004 Se anuleaza anuntul 2910/21.02.07
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Margaritarului nr.10
Tg.Jiu, jud Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie agregate naturale de balastiera SR662/2004:
pietris sort 4-8mm;8-16mm;16-25mm
piatra sparta sort 40-63mm
Livrarea produselor se va face in termen de 2 zile de la primirea comenzii.Pretul va include si transportul si se va evidentia separat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212120-7 - Pietris (Rev.1)
14212300-3-Piatra de cariera si concasata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pietris sort 4-8mm 4000 mc; sort 8-16mm 4000mc; sort 16-25mm 4000mc
piatra sparta sort 40-63mm 4500to.
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 110, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea unei cantitati suplimentare in limita a 20%.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2400 RON pentru pietris si 450 RON pentru piatra sparta.Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului prin retineri succesive din facturile partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A;12B, Certificat unic de inregiostrare si certificat constatator eliberate de ORC de pe langa tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate: producerea si/sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificate de conformitate produse eliberate de organisme autorizate.
certificat ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii;OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2007 11:00
Locul: DIRECTIA DE SERVICIICOMUNALE, VICTORIEI 139, TG.JIU, GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau persoane imputernicite de catre acestia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA SECTIA CONTENCIOS ADM. SI FISCAL
Adresa postala: Str.N.Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: B.dul D.Golescu, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic
Adresa postala: str.Victoriei 139, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210234, Romania, Tel.0253238224, Fax: 0253238221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2007 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer