Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE AUTOSPECIALA DE INTERVENTIE SI SALVARE DE LA INALTIME(42±3m)
Anunt de participare numarul 132201/20.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: IGSU- DPATM-SERVICIUL PROGRAME LOGISTICE SI METODOLOGII, Tel. 021.232.26.40, In atentia: SERBU LUCIAN, Email: [email protected], Fax: 2332017, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
IGSU ? Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (DPATM)
Adresa postala: Str. Ceasornicului, nr. 19, Localitatea: Bucuresti, Sector 1, Cod postal: 014112, Romania, Punct(e) de contact: IGSU- DPATM-SERVICIUL PROGRAME LOGISTICE SI METODOLOGII, Tel. 021.232.26.40 / 13551, In atentia: Serbu Mircea-Lucian, Email: [email protected], Fax: 021.233.20.17
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP /IGSU ? Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (DPATM)
Adresa postala: www.e-licitatie.ro/Str. Ceasornicului, nr. 19, Localitatea: Bucuresti, Sector 1, Cod postal: 014112, Romania, Tel. 021.232.26.40 / 13551, Email: [email protected], Fax: 021.233.20.17, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
IGSU ? Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (DPATM)
Adresa postala: Str. Ceasornicului, nr. 19, Localitatea: Bucuresti, Sector 1, Cod postal: 014112, Romania, Punct(e) de contact: IGSU- DPATM-SERVICIUL PROGRAME LOGISTICE SI METODOLOGII, Tel. 021.232.26.40 / 13551, In atentia: Serbu Mircea-Lucian, Email: [email protected], Fax: 021.233.20.17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE AUTOSPECIALA DE INTERVENTIE SI SALVARE DE LA INALTIME(42±3m)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 0333 BUCURESTI
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRODUSUL INTRA IN CATEGORIA MIJLOACELOR DE INTERVENTIE SPECIFICE SITUATIILOR DE URGENTA- AUTOSPECIALA DE INTERVENTIE SI SALVARE DE LA INALTIME(42±3m)- 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PRODUSUL INTRA IN CATEGORIA MIJLOACELOR DE INTERVENTIE SPECIFICE SITUATIILOR DE URGENTA- AUTOSPECIALA DE INTERVENTIE SI SALVARE DE LA INALTIME(42±3m)- 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 2, 227, 822.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de :44 500 leiCuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA BUNURILOR CE URMAZA A FI ACHIZITIONATE SE ASIGURA DIN FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Pentrupersoane juridicestraine: documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Bilantul contabil la data de 31.12.2010,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operatorul economic singur sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare de :2 500 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Ofertantul va prezenta lista obligatiilor contractuale in curs de desfasurare, daca exista, Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari: elementele ptreofertare: pretul unitar fara TVA, limite ale valorilor ce pot fi imbunatatite: NU exista limite, informatiile: existenta de preturi noi, nr. participantilor, clasament;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
61483
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2012 10:00
Locul: IGSU- DPATM- Str. Ceasornicului nr. 19, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de catre operatorii economici ofertanti, sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea scrisa, semnata si stampilata.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Joint Risk Monitoring during Emergencis in the Danube Area Border? - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 2, DMI 2.2.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 2, DMI 2.2.)
VI.3) Alte informatii
Atribuirea si incheierea contractului de achizitie publica se va asigura in anul 2012PRODUSUL INTRA IN CATEGORIA MIJLOACELOR DE INTERVENTIE SPECIFICE SITUATIILOR DE URGENTAPLATA BUNURILOR CE URMAZA A FI ACHIZITIONATE SE ASIGURA DIN FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213156468, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al I.G.S.U
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, Localitatea: Bucuresti, Sect. 1., Cod postal: 014112, Romania, Tel. 021 2322640 / 0117, Fax: 0212332017
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2011 08:20