Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE AUTOSPECIALE


Anunt de intentie numarul 20586/23.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Florin Popa, Tel. 021.232.26.40, In atentia: Serbu Lucian, Email: [email protected], Fax: 2332017
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (DPATM)
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Cod postal 014112., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014112, Romania, Punct(e) de contact: Popa Florin, Tel. 021/ 232.26.40 int. 13.550, 13.551, In atentia: Serbu Lucian, Email: [email protected], Fax: 021/233.20.17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE AUTOSPECIALE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : UM 0333 BUCURESTI
Cod NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 750, 000 si 820, 645.16EUR
1 AUTOSPECIALE PENTRU DECONTAMINARE PERSONAL (ADP), 1 AUTOSPECIALE PENTRU DECONTAMINARE TEHNICA (ADT), 1 AUTOSPECIALE PENTRU TRANSPORT SCAFANDRII
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34144200-0 - Vehicule pentru servicii de urgenta (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.12.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
PLATA BUNURILOR CE URMAZA A FI ACHIZITIONATE SE ASIGURA DIN FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE. Proiect ?Joint Risk Monitoring during Emergencis in the Danube Area Border? - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 2, DMI 2.2.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Joint Risk Monitoring during Emergencis in the Danube Area Border? - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 2, DMI 2.2.
VI.2) Alte informatii
Incheierea contractului de achizitie publica in anul 2012, licitatie deschisa, pretul cel mai scazut.Cerinte de calificare: Situatia personala a candidatului sau ofertantului-Declaratie privind eligibilitatea- neincadrarea in art.180 OUG 34/2006si art.181 - Certificate privind plata impozitelor si taxelor -Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale- Declaratie pe propria raspundere privind participarea laprocedura - Completarea declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 -Certificatul constatator eliberat de ORC-Informatii privindsituatia economico-financiara - Bilantul contabil la 31.12.2010 -Cerinte minime de calificare - media cifrei de afaceri a ofertantuluipe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare de : Lot 1 = 2 000 000 lei, Lot 2 = 2 000 000 lei, Lot 3 = 400 000 lei.Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie- Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.Cuantumul garantiei de participare este de: Lot 1 = 32 898 lei sau 7 600 euro, Lot 2 = 30 734 lei sau 7 100 euro, Lot 3 = 7 532 lei sau 1 740 euro
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2011 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer