Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE AUTOSPECIALE


Anunt de intentie numarul 20607/07.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Florin Popa, Tel. 021.232.26.40, In atentia: Serbu Mircea-Lucian, Email: [email protected], Fax: 2332017
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (DPATM)
Adresa postala: Str. Ceasornicului nr. 19, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014112, Romania, Punct(e) de contact: Florin Popa, Tel. 0212322640, In atentia: Serbu Mircea-Lucian, Email: [email protected], Fax: 0212332017
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE AUTOSPECIALE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : UM 0333 BUCURESTI
Cod NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 645, 161.29EUR
PRODUSUL INTRA IN CATEGORIA MIJLOACELOR DE INTERVENTIE SPECIFICE SITUATIILOR DE URGENTAAUTOSPECILAE DE CAPACITATE MEDIE PENTRU STINGEREA INCENDIILOR, DESCARCERARE SI PRIM AJUTOR CALIFICAT ? 4 buc
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.12.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
PRODUSUL INTRA IN CATEGORIA MIJLOACELOR DE INTERVENTIE SPECIFICE SITUATIILOR DE URGENTAAUTOSPECILAE DE CAPACITATE MEDIE PENTRU STINGEREA INCENDIILOR, DESCARCERARE SI PRIM AJUTOR CALIFICAT ? 4 bucPLATA BUNURILOR CE URMAZA A FI ACHIZITIONATE SE ASIGURA DIN FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE - Proiect ?Joint Risk Monitoring during Emergencis in the Danube Area Border? - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 2, DMI 2.2.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Joint Risk Monitoring during Emergencis in the Danube Area Border? - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 2, DMI 2.2.
VI.2) Alte informatii
Atribuirea si incheierea contractului de achizitie publica se va asigura in anul 2012, tipul procedurii va fi ? licitatie deschisa, criteriul de atribuire- pretul cel mai scazut. Cuantumul garantiei de participare este de :54 800 lei sau 12 924 euro. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA. Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Neancadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 180 din OUG nr.34/2006, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Capacitatea economica si financiara: Informatii privindsituatia economico-financiara, Bilantul contabil- CERINTE MINIME DE CALIFICARE- Media Cifrei de afaceri a ofertantuluipe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare de :3 000 000 lei, Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie. Capacitatea tehnica si/sau profesionala: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Obligatii contractuale in desfasurare. Standarde de asigurare a calitatii: Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2011 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer