Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE AUTOSPECIALE DE CAPACITATE MEDIE PENTRU STINGEREA INCENDIILOR, DESCARCERARE SI PRIM AJUTOR CALIFICAT


Anunt de participare numarul 132202/20.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Florin Popa, Tel. 021.232.26.40, In atentia: SERBU LUCIAN, Email: [email protected], Fax: 2332017, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
IGSU ? Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (DPATM)
Adresa postala: Str. Ceasornicului, nr. 19, Localitatea: Bucuresti, Sector 1, Cod postal: 014112, Romania, Punct(e) de contact: DPATM-Serviciul programe logistice si metodologii, Tel. 021.232.26.40 / 13551, In atentia: Serbu Lucian, Email: [email protected], Fax: 021.233.20.17
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP /IGSU ? Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (DPATM)
Adresa postala: www.e-licitatie.ro/Str. Ceasornicului, nr. 19, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014112, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
IGSU ? Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (DPATM)
Adresa postala: Str. Ceasornicului, nr. 19, Localitatea: Bucuresti, Sector 1, Cod postal: 014112, Romania, Punct(e) de contact: DPATM-Serviciul programe logistice si metodologii, Tel. 021.232.26.40 / 13551, In atentia: Serbu Lucian, Email: [email protected], Fax: 021.233.20.17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE AUTOSPECIALE DE CAPACITATE MEDIE PENTRU STINGEREA INCENDIILOR, DESCARCERARE SI PRIM AJUTOR CALIFICAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 0333 BUCURESTI
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRODUSUL INTRA IN CATEGORIA MIJLOACELOR DE INTERVENTIE SPECIFICE SITUATIILOR DE URGENTA -AUTOSPECIALA DE CAPACITATE MEDIE PENTRU STINGEREA INCENDIILOR, DESCARCERARE SI PRIM AJUTOR CALIFICAT
PLATA BUNURILOR CE URMAZA A FI ACHIZITIONATE SE ASIGURA DIN FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE
Proiect ?Joint Risk Monitoring during Emergencis in the Danube Area Border? - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 2, DMI 2.2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AUTOSPECIALA DE CAPACITATE MEDIE PENTRU STINGEREA INCENDIILOR, DESCARCERARE SI PRIM AJUTOR CALIFICAT
4 BUCATI.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 741, 935.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 54 800 LEI SAU 12 924 EURGARANTIA DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA BUNURILOR CE URMAZA A FI ACHIZITIONATE SE ASIGURA DIN FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Completarea Declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentrupersoane juridicestraine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Formularului nr. 8 ? Informatii generale completat conform modelului din Sectiunea III ?modele de formulare.
Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operatorul economic singur sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare de :3 000 000 lei.Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). in cadrul Formularului 8 - Informatii generale.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu de schimb lei /euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 9conform modelului din Sectiunea III ? modele de formulare.
Se va prezenta, cel putin, un document (document constatator/contract/proces-verbal de receptie, etc.) prin care sa se confirme livrarea de produse similare (autospeciale pentru situatii de urgenta) .
Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti. Ofertantul va prezenta lista obligatiilor contractuale in curs de desfasurare, daca exista.
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
A. Precizari a)elementul reofertarii: pretul fara TVA;b)limite ale imbunatatirii ofertei: NU exista c)informatiile disponibile-existenta de preturi sau valori noi ;
- numarul participantilor ;
-clasament
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
61481
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S238-384290 din 10.12.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2012 10:00
Locul: IGSU - DPATM-Str. Ceasornicului nr. 19, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de catre operatorii economici ofertanti, sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea scrisa, semnata si stampilata.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Joint Risk Monitoring during Emergencis in the Danube Area Border? - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 2, DMI 2.2.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 2, DMI 2.2.)
VI.3) Alte informatii
PLATA BUNURILOR CE URMAZA A FI ACHIZITIONATE SE ASIGURA DIN FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213156468, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al I.G.S.U.
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 014112, Romania, Tel. 021 2322640 / 0117, Fax: 0212332017
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2011 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer