Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie avion pentru lansari parasutisti(avioan cu utilizare speciala)


Anunt de participare numarul 47180/21.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROCLUBUL ROMANIEI
Adresa postala: LASCAR CATRAGIU NR 54 SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010673, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN VOICU, Tel.021/3123619, In atentia: Serviciul Comercial 0731.590512, Email: [email protected], Fax: 021/3173863 - 021/3123619, Adresa internet (URL): LASCAR CATRAGIU NR 54 SECTOR 1 BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE BUGETARA
Activitate (activitati)
Altele: Aviatie Generala si Sportiva
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie avion pentru lansari parasutisti(avioan cu utilizare speciala)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aeroclubul Teritorial "Aurel Vlaicu" Clinceni, Sos. Bucuresti-Alexandria Km 16.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Avionul multirol, destinat lansarilor de parasutisti, transportului de pasageri si de materiale, precum zborurilor scoala si de instructie in regim de zbor VFR si IFR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35311400-1 - Aeronave cu utilizare speciala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN AVION MULTIROL
Valoarea estimata fara TVA: 2, 410, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
200 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 48000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie produse va fi 2%din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau Subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform legislatiei Achizitiilor Publice si Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 563/02.07.2007.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.este in stare de faliment ori lichidare sau intr-o situatie reglementata pin lege;
2.nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor legale ;in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
3.informatii privind obligatiile contractuale (daca si-a indeplinit in mod defectuos), 4. a fost condamnat, in ultimii trei ani, 5.prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta
6.declaratie pe propria raspundere in cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute in OG 34/2006 art 181 si 182.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generalecu privire la operatorul economic;
2.Lista cuprinzand subcontractorii sau furnizorii (daca este cazul);
3.Fisa/fise de informatii privind experienta similara (daca este cazul).
Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.
4.Recomandari din partea altor beneficiari / clienti, daca este cazul, (minim una). Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv:
5.Declaratie pe propria raspundere, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Solicitat6.Declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, directii de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Solicitat7.Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti.
Solicitat8.Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societatea recunoscute de audit financiar si contabil, precum si alte documente legale prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Solicitat9.Declaratie pe propria raspundere, a ofertantului, ca va opera prin trezoreria sect. 1 Bucuresti in cazul castigarii licitatiei.
Solicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentare generala, date generale despre ofertant;2.Sustinere tehnica, lista cu furnizorii sau contractorii, precum si formularele prezentate de acestia;
3.Experienta similara unde exista;4.Resurse tehnice, lista dotarilor cu echipamente si alte mijloace fixe;
5.Resurse umane, declaratia personalului angajat si cadrelor de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face prin O.P. sau la casieria Aeroclubului Romaniei la adresa mentionata mai sus.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 11:00
Locul: Aeroclubul Romaniei B-dul Lascar Catargiu nr. 54, sect. 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Comercial
Adresa postala: Aeroclubul Romaniei b-dul Lascar Catargiu nr.54 sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010673, Romania, Tel.0731.590512, Email: [email protected], Fax: 021/3123619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2008 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer