Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie "Borduri din beton"


Anunt de participare numarul 2041/12.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala a Serviciilor Publice de Gospodarie Comunala Giurgiu
Adresa postala:  str. Aleea Plantelor nr. 25, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  8375, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Tiganila, Tel. 0246/214204, Email:  [email protected], Fax:  0246/217416
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie "Borduri din beton"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul DGSPGC Giurgiu, Str.AleeaPlantelor nr.25
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie" Borduri din beton"'
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28814200-3 - Produse din beton (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Borduri mari_12000 buc. cu dimensiunile: (50*25*20), din beton , culoare gri
Borduri mici -12000 buc. cu dimensiunile: (50*20*8), din beton, culoare gri
Valoarea estimata fara TVA: 286, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se vorachizitiona cantitati suplimentare de produse, functie de rectificarea bugetului.
2 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 6 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
1.Garantia de participare_1430lei.2.Garantia de buna executie_5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere in cazul in care oferta comuna a operatorilor este declarata cistigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
operatorii economici vor fi exclusi de la procedura în urmatoarele situatii: este in stare de faliment, nu si-a îndeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, local si a contributiei de asigurari sociale de stat, a fost condamnat in ultimii cinci ani prin hotarâre judecatoreasca definitiva.Operatorii vor prezenta documente prin care sa dovedeasca înregistrarea ca persoanî fizica s-au juridica si dupa caz apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul economic da 31, 1, 2006 si balanta de verificare la data de 31, 012007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile tehnice de care dispune ofertantul, lista principalelor livrari din ultimii 3ani, certificate sau documente emise de organisme abilitate, care sa ateste conformitatea produselor identificata prin specificatii sau standarde relevante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 13 RON
Conditii si modalitate de plata: - la caseria directiei cu chitanta de plata ;
-O.P in contulnr.RO 79TREZ3215010XXX000165, deschis la Trezoreria mun.Giurgiu,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si una persoana împuternicita în scris de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimativa s-a calculat inclusiv transportul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL GIURGIU
Adresa postala:  Giurgiu, Str.PORTULUI NR.11, Localitatea:  GIURGIU, Cod postal:  8375, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu. secto 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  110016, Romania, Tel. 021/3199528
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str.Aleea Plantelor nr.25, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  8375, Romania, Tel. 0246/214204, 109, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2007 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer