Licitatie Publica - Contract de achizitie combinezoane de protectie din doua piese distincte bluzon si pantalon
Anunt de participare numarul 64030/17.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GARDA FINANCIARA-COMISARIAT GENERAL
Adresa postala: Piata Alba Iulia nr.6 Bloc I 5 tronson 1 si 2, parter+mezanin, sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031104, Romania, Punct(e) de contact: CALIN BARBU si ION DINESCU, Tel.0213165761, Email: [email protected], Fax: 0213165762, Adresa internet (URL): www.gardafinanciara.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie combinezoane de protectie din doua piese distincte bluzon si pantalon
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante din Piata Alba Iulia nr. 6 bloc I-5 sector 3 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 1175 combinezoane (bluzon si pantalon)cu tesatura de baza ripstop 50% poliamida si 50% bumbac, finete 70/2 Nm fir interior si 60/2 Nm fir ristop; bluzonul este captusit cu serge tratat antistatic; Valoarea totala a contractului fara TVA exprimata in euro nu poate depasi suma de 125000 euro. Termen de livrare si receptie integrala a produselor 16.12.2008; Odata cu oferta, ofertantii vor depune o mostra de combinezon in vederea evaluarii calitatii confectiei, conform cu criteriile din caietul de sarcini.In conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire ofertantii vor depune, obligatoriu, o mostra de tesatura de baza insotita de certificate de laborator, buletin de analiza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18130000-9 - Imbracaminte speciala de lucru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala este de 1175 combinezoane compuse din bluzon si pantalon; cf. documentatie de atribuire bluzoanele suntinscriptionat cu inscrisul GARDA FINANCIARA;
Valoarea estimata fara TVA: 446, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.10.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE LA PROCEDURA: 6700 LEI;OFERTANTUL CASTIGATOR VA DEPUNE GARANTIE DE BUNA EXECUTIE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE FACE DIN BUGETUL APROBAT GARZII FINANCIARE IN 2008; PLATA SE FACE IN 2008 IN CONTUL DE TREZORERIE AL OPERATORULUI ECONOMIC.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE SAU PERSOANE JURIDICE ASOCIATE CONF.ART.44 DIN OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;
-DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA;
-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN OUG 34/2006;
-CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR;
-CARTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI;
-PENTRU PERSOANE JURIDICE STRAINE SE SOLICITA DOCUMENTE EDIFICATOARE CARE SA DOVEDEASCA O FORMA DE INREGISTRARE CA PERSOANA JURIDICA, IN CONFORMITATE IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGALE DIN TARA IN CARE OFERTANTUL ESTE REZIDENT, PRECUM SI UN CERTIFICAT DE REZIDENTA FISCALA (EVITAREA DUBLEI IMPUNERI) VALABIL PENTRU ANUL CALENDARISTIC IN CURS.OFERTANTII PERSOANE JURIDICE STRAINE VOR PREZENTA O DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE (ANEXA LA FORMULARUL B2VOL.III FORMULARE/DOC.DE ATRIBUIRE)PRIN CARE, IN CAZUL IN CARE OFERTA SA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE, ISI ASUMA RESPONSABILITATEA PENTRU RESPECTAREA PREVEDERILOR DIN ACEASTA ANEXA, PRINTR-UN INSCRIS LEGALIZAT;(IN CAZUL UNEI ASOCIERI, INTRE ASTFEL DE PERSOANE FIECARE ASOCIAT ESTE OBLIGAT SA PREZINTE DECLARATIILE LEGALIZATE PREVAZUTE IN ACEST FORMULAR )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2007 SI LA SEMESTRUL I 2008;
-CIFRA DE AFACERI IN DOMENIUL DE ACTIVITATE AFERENT OBIECTULUI CONTRACTULUI PE ULTIMII 3 ANI (2005-2007);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-LISTA PRINCIPALELOR CONTRACTE SIMILARE CU PRODUSE SIMILARE REALIZATE IN ULTIMII 3 ANI CONSIDERATE RELEVANTE DE OFERTANT.-DECLARATIE REFERITOARE LA ECHIPAMENTELE TEHNICE SI LA MASURILE APLICATE IN VEDEREA ASIGURARII CALITATII PRODUSELOR CARE FAC OBIECTUL PREZENTEI ACHIZITII;DECLARATII REFERITOARE LA MASURI PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI.
-INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL/ORGANISMUL TEHNIC DE SPECIALITATE IN DOMENIUL CONFECTIILOR SPECIFICE CONTRACTULUI SI PENTRU ASIGURAREA CONTROLULUI CALITATII ACESTOR PRODUSE;
-CERTIFICAT ISO-9001, VALABIL 2008 PENTRU STANDARDE DE CALITATE IN DOMENIIUL CONFECTIILOR DE IMBRACAMINTE INCLUSIV IMBRACAMINTE DE PROTECTIE CARE FACE OBIECTUL PREZENTEI ACHIZITII; SE RESPECTA ART.191-193/OUG 34/2006.
-MOSTRA DE TESATURA DE BAZA INSOTITA DE BULETINUL DE ANALIZA;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai mic
50%
Descriere:
2.
confectie combinezon cf.cap. II B, c.sarcini
30%
Descriere:
3.
confectie combinezon cf.cap. III, c.sarcini
15%
Descriere:
4.
termenul de livrare cel mai mic
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in baza unei cereri, prin cumparare directa de la compartimentul financiar al Garzii Financiare-Comisariatul General;se emite chitanta.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2008 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2008 14:00
Locul: La sdiul Garzii Financiare Comisariatul General
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferta; detalii in Documentatia de atribuire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
REF.CAI DE ATAC ART.283-(1)/OUG 34/2006, PREVEDE CURTEA DE APEL BUCURESTI STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI 5 SECT.4 TEL 021/3195180, FAX 021/3191649, MAIL: [email protected]; REF. TERMEN 5 ZILE CONF. ART.67/OUG 94/2007DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
GARDA FINANCIARA - COMISARIATUL GENERAL
Adresa postala: PIATA ALBA IULIA NR.6 BLOC I-5 SECT 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 031104, Romania, Tel.021/3165761, Email: [email protected], Fax: 0213165762
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 17:19