Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID USOR TIP "M"


Anunt de participare numarul 64199/18.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL ORASENESC VISEU DE SUS
Adresa postala: STR. 22 DECEMBRIE, NR. 1, Localitatea: Viseu de Sus, Cod postal: 435700, Romania, Punct(e) de contact: FLORE BORA, Tel.0262353341, Email: [email protected], Fax: 0262352400, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID USOR TIP "M"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, DEPOZITUL DE COMBUSTIBIL LICHID
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
COMBUSTIBIL LICHID USOR TIP "M"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09200000-1 - Petrol, carbune si produse petroliere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
120000kg
Valoarea estimata fara TVA: 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.10.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 5000 RON. SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA-FORMULARUL 9 DIN D.A., DOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE CU O.P.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE DE FINANTARE: VENITURI PROPRII. PLATA SE VA FACE CU ORDIN DE PLATA PRIN TREZORERIE IN TERMEN DE 30 DE ZILE DE LA RECEPTIA MARFII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AU OBLIGATIA DE A-SI LEGALIZA FORMAL ASOCIEREA PRINTR-UN CONTRACT SCRIS SEMNAT DE PARTILE ASOCIATE CARE VA FI PREZENTAT AUTORITATII CONTRACTANTE INAINTE DE SEMNAREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
LIVRAREA SE VA FACE FRANCO BENEFICIAR, CONFORM COMENZII EMISE DE AUTORITATEA CONTRACTANTA.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SCRISOARE DE INAINTARE-FORMULARUL 1 DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE (D.A.), DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIIL PREVAZUTE LA ART. 181 DIN O.U.G. 34/2006-FORMULARUL 2 DIN D.A., DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA- FORMULARUL 3 DIN D.A., CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND ACHITAREA OBLIGATIILOR DE PLATA CATRE BUGETUL LOCAL, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND ACHITAREA OBLIGATIILOR DE PLATA, CERTIFICAT DE INREGISTRARE LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE- FORMULARUL 4 DIN D.A., FORMULAR DE OFERTA-FORMULARUL 6 DIN D.A., CENTRALIZATOR FINANCIAR-FORMULARUL 7 DIN D.A., BILANT CONTABIL LA 30.06.2008 VIZAT DE ADMINISTRATIA FINANCIARA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA- FORMULARUL 5 DIN D.A.(DOUA FISE PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA, INCHEIEREA IN ULTIMI TREI ANI A CEL PUTIN DOUA CONTRACTE PT. PRODUSE SIMILARE), DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE-FORMULARUL 8 DIN D.A., AUTORIZATIE DE PUNERE PE PIATA A PRODUSULUI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4669/16.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE VA FACE CU O.P. IN CONTUL RO16TREZ4415041XXX000069 DESCHIS LA TREZORERIA VISEU DE SUS SAU IN NUMERAR LA CASIERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 10:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE , SALA RAPORT DE GARDA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O PERSOANA AUTORIZATA DIN PARTEA FIECARUI OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (C.N.S.C.)
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ-NAPOCA, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264431063, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL ORASENESC VISEU DE SUS, OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. 22 DECEMBRIE, NR. 1, Localitatea: VISEU DE SUS, Cod postal: 435700, Romania, Tel.0262353341, Email: [email protected], Fax: 0262352400
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2008 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer