Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie combustibili


Anunt de participare numarul 52308/15.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures
Adresa postala: Strada Progresului numarul 17, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430291, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Aurel Chihaia, Tel.0262212888 interior 14, Email: [email protected], Fax: 0262217555
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie combustibili
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baia Mare, Sighetu Marmatiei, Viseu de Sus, Borsa.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
6.Obiectul contractului: Carburanti : -benzina fara plumb-motorina (euro 3, 4, 5)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111200-0 - Benzina fara plumb (Rev.1)
23121200-3-Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.
Crt.Cod C.P.V. Denumire produs U/MCant.nec/2008Minim-maxim
1. 23111200-0 BENZINA FARA PLUMB LITRI 50.000-75.000
2. 23121200-3 MOTORINA (EURO 3, 4, 5) LITRI 75.000-100.000
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 504, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.07.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-10000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Maramures.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de asi legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care vor fii prezentate autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele privind situatia personala a operatorului economic: -Operatorul economic va prezenta o declaratie privind eligibilitateaconform modelului Formularul 1 din anexa Formulare si modele: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 conform Formularul 2 din anexa Formulare si modele.-Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.Cerinte privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: -Operatorul economic va prezenta in copie documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional.-Operatorul economic va prezenta cerificatul constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formularul 3 din anexa Formulare si modele.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara: -Informatii privind situatia economico-financiara conform Formularul 4 din anexa Formulare si modele.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala: -Informatii privind capacitatea tehnica conform Formularul 5 din anexa Formulare si modele.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria de la sediul autoritatii contractante pentru documentatia de atribuire (Caiet de sarcini).
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2008 10:00
Locul: Baia Mare str. Progresului nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: B-dul Dinu Golescu nr. 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile la C.N.S.C.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures
Adresa postala: Strada Progresului nr. 17, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430291, Romania, Tel.0262212888, Email: [email protected], Fax: 0262217555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer