Licitatie Publica - contract de achizitie comprese sterile, tifon, fesi tifon si vata
Anunt de participare numarul 2738/20.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SLATINA
Adresa postala: STR. CRISAN NR.9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230013, Romania, Punct(e) de contact: NELU COJOCARU, Tel.0249418962, Email: [email protected], Fax: 0249418963
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitie comprese sterile, tifon, fesi tifon si vata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean Slatina
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
comprese sterile 10/8 cm
tifon latime 90-92 cm
fesi tifon 10/8 10/10 10/15 10/20
vata medicinala 200 g
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141118-0 - Comprese de tifon (Rev.1)
33141113-5-Bandaje (Rev.1)
33141114-2-Tifon medical (Rev.1)
33141115-9-Vata medicala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2.000 pachete comprese sterile
158.000 m l tifon
115.200 buc fesi tifon
11.000 pachete
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea suplimentarii cantitatii pana la 50%. Prezentarea obligatorie de mostre.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 3.200 lei RON (detalii in documetantia de atribuire); garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea estimata a contractului de achizitie (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri CAS Olt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea, prezentare formular A; - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completare formular B; - certificat constatator; - autorizatie de functionare; - certificate fiscale de la bugetul statului si de la cel local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2006, vizat de organele de resort.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizatie de punere pe piata a produsului; - aviz de functionare eliberat de MS; - autorizatie din partea producatorului; - certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de MS.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: [email protected] dovada achit. cval OP cont nr RO60TREZ5065041XXX000388, Trez. Slatina; numerar la casieria a.c. - rel tel 0249.418962.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Instanta competenta pentru procedurile de recurs: Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Strada Nicolae Titulescu, nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 20188, Romania, Tel.0251.418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC in termen de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean Slatina - Oficiul Juridic
Adresa postala: strada Crisan 9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230008, Romania, Tel.0249.431764/238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2007 11:49