Licitatie Publica - contract de achizitie de anvelope, piese de schimb si accesorii auto, precum si servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor
Anunt de participare numarul 55990/17.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Adresa postala: str. Lucian Blaga, nr. 4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031072, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Sturzu, Tel.021/308.66.61, Email: [email protected], Fax: 021/308.66.39, Adresa internet (URL): www.anrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: reglementari in domeniul comunicatiilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitie de anvelope, piese de schimb si accesorii auto, precum si servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: punctele de lucru ale operatorului economic situate in municipiul Bucuresti sau limitrof in limita a 10 km de municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul are ca obiect furnizarea de anvelope, piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare si servicii de inspectii tehnice periodice pentru autovehiculele aflate in parcul auto al ANCRTI - DT Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produsele si serviciile solicitate vor fi furnizate/prestate in functie de necesitatile autoritatii contractante. Valoarea estimata a contractului este de 26133.07 euro fara TVA,
Valoarea estimata fara TVA: 26, 133.07EUR
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitate de prelungire cu o perioada de maxim 4 luni
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) declaratie privind eligibilitatea2) declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare3) Copie dupa certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei si valabil la data depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind dotarea tehnica2) Informatii privind dreptul de a presta servicii de intretinere si reparatie a autovehiculelor in perioada de garantie si postgarantie3) Informatii privind dreptul de a presta servicii de intretinere si reparatie pentru autovehicule4) Informatii privind dreptul de a efectua inspectii tehnice periodice pentru autovehicule
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea adaosului comercial (exprimat in procente, aplicat la pretul unitar fara TVA)
70%
Descriere:
2.
pretul orei de manopera (pentru mecanica, electrica, tinichigerie, vopsitorie) exprimat in lei, fara TVA
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2008 11:00
Locul: sediul ANRCTI - DT Bucuresti situat in str. Lucian Blaga, nr. 4, Bl. M110, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 50081, Romania, Tel.021.319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANRCTI - Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Str. Italiana nr. 22 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.305.28.63
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2008 12:43