Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie de anvelope, piese de schimb si accesorii auto, precum si servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor


Anunt de participare numarul 41106/07.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.14, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Caloiu, Tel.021/305.28.66, Email: [email protected], Fax: 021/305.28.63, Adresa internet (URL): www.anrcti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Reglementare in domeniul comunicatiilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie de anvelope, piese de schimb si accesorii auto, precum si servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: punctele de lucru ale operatorului economic situate in municipiul Bucuresti sau limitrof in limita a 10 km de municipiul Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect furnizarea de anvelope, piese de schimb si accesorii, precum si de prestare de servicii de intretinere si reparare si servicii de inspectii tehnice periodice pentru autovehicule aflate in parcul auto al ANRCTI (sediul central).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produsele si serviciile solicitate vor fi furnizate/prestate in functie de necesitatile autoritatii contractante. Valoarea estimata a contractului este de 32.680 euro fara TVA, din care 24.510 euro fara TVA pentru anul 2008, iar 8.170 euro fara TVA reprezinta valoarea estimata in cazul in care se prelungeste contractul pentru o perioada de maxim 4 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 32, 680EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitate de prelungire cu o perioada de maxim 4 luni.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.03.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul de venituri si cheltuieli al ANRCTI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Ofertantul are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind eligibilitatea, in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea a 4-a.
2) Ofertantul are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea a 4-a.
3) Ofertantul are obligatia de a prezenta, in copie, Certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei (eliberat ulterior datei de 4 ianuarie 2008) si valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor si prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara.
2. Declaratie privind dotarea tehnica.
3. Informatii privind dreptul de a presta servicii de intretinere si reparatie a autovehiculelor in perioada de garantie si postgarantie.
4. Informatii privind dreptul de a presta servicii de intretinere si reparatie pentru autovehicule.
5. Informatii privind dreptul de a efectua inspectii tehnice pentru autovehicule.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoarea adaosului comercial (exprimat in procente (%), aplicat la pretul unitar fara TVA)
70%
Descriere:
2.
Pretul orei de manopera pentru mecanica (exprimat in lei, fara TVA)
10%
Descriere:
3.
Pretul orei de manopera pentru electrica (exprimat in lei, fara TVA)
10%
Descriere:
4.
Pretul orei de manopera pentru tinichigerie (exprimat in lei, fara TVA)
5%
Descriere:
5.
Pretul orei de manopera pentru vopsitorie (exprimat in lei, fara TVA)
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.05.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2008 12:00
Locul: Sediul ANRCTI din Bucuresti, str. Italiana nr. 22, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 07.01.2009
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANRCTI - Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Str. Italiana nr. 22 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel.021/303.29.78, Email: [email protected], Fax: 021/305.28.63, Adresa internet (URL): www.anrcti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2008 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer