Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie de bonuri valorice pt carburant auto (motorina si benzina).


Anunt de participare numarul 134610/06.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Domeniului Public Sector 4
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr.9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041291, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Tel. +40 213320594, In atentia: Tudor Mircea, Email: [email protected], Fax: +40 213320594, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie in subordinea CLS4
Activitate (activitati)
Altele: Institutie in subordinea CLS4
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie de bonuri valorice pt carburant auto (motorina si benzina).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Administratiei Domeniului Public Sector 4, Sos. Oltenitei nr.9, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 133, 665 si 1, 496, 342RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 1 contract subsecvent - maxim 5 contracte subsecvente/an in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie de bonuri valorice pt carburant auto (motorina si benzina).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Cantitatea minima de benzina care ar putea fi solicitata pe durata intregului acord cadru = 13812 litri
Cantitatea maxima de benzina care ar putea fi solicitata pe durata intregului acord cadru = 154622 litri
Cantitatea minima de motorina care ar putea fi solicitata pe durata intregului acord cadru = 13812 litri
Cantitatea maxima de motorina care ar putea fi solicitata pe durata intregului acord cadru = 154622 litri
Cantitatea minima de benzina care ar putea fi solicitata in cadrul unui contract subsecvent = 3453 litriCantitatea maxima de benzina care ar putea fi solicitata in cadrul unui contract subsecvent = 38655, 50 litriCantitatea minima de motorina care ar putea fi solicitata in cadrul unui contract subsecvent = 3453 litri
Cantitatea maxima de motorina care ar putea fi solicitata in cadrul unui contract subsecvent = 38655, 50 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 133, 665 si 1, 496, 342RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare: 5611 lei.2.Perioada de valabilitate - cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor care va fi precizata in anuntul de participare).3. Modul de constituire: -Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original - Formular nr.-Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Sectorului 4 RO10TREX7045006XXX009095 cod fiscal 27437970 copie a OP confirmat de banca.-Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr.346/2004.4. Conform art 278^1 din OUG nr.34/2006, actualizata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar CNSC Bucuresti respinge contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de 5276.34 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie priv eligibilitatea - Formularul nr.1
Declaratie priv neincadrarea in art. 181 - Formularul nr.2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr.3
Declaratie priv neincadrarea in art. 69^1 - Formular nr.4
Lista persoanelor ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Negrila Vasile - Director
Tudor Mircea - Sef Serviciu Administrativ
Radu Ion - Consilier Juridc
Palici Mihai Sef Birou Buget Financiar Contabilitate
Zlate Marilena - Inspector de specialitate Compartimentul Achizitii Publice
Barbu Mirela Mihaela - Inspector de specialitate Compartimentul Achizitii Publice
Velciu Catalina - Inspector de specialitate Biroul Buget Financiar Contabilitate
Persoane juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Certificatele vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru incheierea acordului cadru de furnizare.
ATENTIE:
Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in copie lizibila, semnate si stampilate conform cu originalul.
In cazul ofertantilor(persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
A nu se folosi prescurtari.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, conform art.11 alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii.Mentionam faptul ca, sub sanctiunea prevederilor art.46 alin.1 lit.b din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantii nu au voie sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant. Certificatul constatator eliberat de ONRC - din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? valabil la data deschiderii ofertelor.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
ATENTIE:
Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in copie lizibila, semnate si stampilate conform cu originalul.
In cazul ofertantilor(persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
A nu se folosi prescurtari.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii priv cifra de afaceri in ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie priv lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita ca reteaua de statii de distributie a ofertantului sa acopere intreg teritoriul Romaniei (cel putin o statie de distributie in fiecare judet)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.In cazul in care, la finalul rundei, ofertele au acelasi pret, ofertantii vor depune in urmatoarea zi lucratoare, oferte noi, in plic inchis, la registratura autoritatii contractante si se va desemna castigatorul conform criteriului de atribuire (pretul cel mai scazut).i. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(unul).ii. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.iii. Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor,
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr.9, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 041292, Romania, Tel. +40 213320596, Email: [email protected], Fax: +40 213320596, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer