Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie de carte in cadrul Programului national de achizitie de carti pentru bibliotecile publice, derulat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in baza dispozitiilor Legii 186/2003 privind sustinerea si promovarea culturii scrise


Anunt de participare numarul 134470/03.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
Adresa postala: SOS.KISELEFF NR.30 SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030833, Romania, Punct(e) de contact: Marilena Predescu, Tel. +40 212243793/+40 212232809, Email: [email protected], Fax: +40 212243793/+40 212232809, Adresa internet (URL): www.cultura.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie de carte in cadrul Programului national de achizitie de carti pentru bibliotecile publice, derulat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in baza dispozitiilor Legii 186/2003 privind sustinerea si promovarea culturii scrise, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Titlurile si numarul de exemplare din fiecare titlu de carte vor fi livrate de catre furnizor, pe cheltuiala sa, bibliotecilor publice indicate de autoritatea contractanta prin contract.
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona carti pentru bibliotecile publice, tilurile si numarul de exemplare care vor fi achizitionate fiind detaliate in caietul de sarcini si in Anexele B ? Informatii privind loturile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22113000-5 - Carti de biblioteca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Titlurile de carti si numarul de exemplare care vor fi achizitionate sunt cele specificate in caietul de sarcini si in Anexele B ? Informatii privind loturile.Cartile care vor fi achizitionate sunt impartite in 59 de loturi. In Anexa B apare valoarea estimata a fiecaruin lot din cele 59 loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 917, 431.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este impartita pe cele 59 de loturi astfel: lot1 1138 lei, lot2 100 lei, lot3 58 lei, lot4 82 lei, lot5 407lei, lot6 748lei, lot7 335lei, lot8 483lei, lot9 65lei, lot10 66lei, lot11 23lei, lot12 113lei, lot13 73lei, lot14 335lei, lot15 226lei, lot16 24lei, lot17 268lei, lot18 139lei, lot19 41lei, lot20 251lei lot21 443lei, lot22 84lei, lot23 10lei, lot24 304lei, lot25 703lei, lot26 62lei, lot27 318lei, lot28 172lei, lot29 213lei, lot30 264lei lot31 146lei, lot32 204lei, lot33 109lei, lot34 114lei, lot35 147lei, lot36 34lei, lot37 169lei, lot38 45lei, lot39 33lei, lot40 1129lei lot41 818 lei, lot42 255 lei, lot43 60lei, lot44 1140lei, lot45 252lei, lot46 133lei, lot47 330lei, lot48 52lei, lot49 121lei, lot50 41lei lot51 403lei, lot52 100lei, lot53 1633lei, lot54 920lei, lot55 1244lei, lot56 552lei, lot57 95lei, lot58 334lei, lot59 159lei. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor, in cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie prin virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru GP prin virament bancar contul RO79TREZ7005005XXX000197 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. Pentru scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1. Pentru IMM, GP va fi 50% din nivelul minim impus.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din fondurile Loteriei Nationale, capitolul ?Bunuri si servicii?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Solicitat XNesolicitat ?
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Declaratie ? FORMULARUL nr. 2
Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- Mihaela Ioana Kaitor ? Secretar General
- Marilena Predescu ? Director Directia Achizitii Publice si Administativ
Comisia de Evaluare
- Vitorino Ardeleanu ?presedinte
- Gabriela Titina Raducanu ? membru
- Sanda Moldovan - membru
Cerinta nr. 2
Solicitat XNesolicitat ?
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie completarea FORMULARULUI nr. 3
Atentie!
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 3
Solicitat XNesolicitat ?
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
Declaratie completata conform FORMULAR nr. 4
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Nota:
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Cerinta nr. 4
Solicitat XNesolicitat ?
Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.
Completarea si prezentarea FORMULARULUI nr. 5
Cerinta nr. 5
Solicitat XNesolicitat ?
Indeplinirea obligatiilor bugetare
Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoanele juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se va prezenta in copie conform cu originalul semnat si stampilat.
Pentru persoanele juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care rezulta apartenenta / inregistrarea sa la aceste institutii si prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre buget.
Documentele vor fi prezentate in copie cu traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asocire de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta. Cerinta nr. 1
Solicitat XNesolicitat ?
Certificat constatator
Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in copie ?conform cu originalul semnat si stampilat?
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.
Pentru persoanele juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Solicitat XNesolicitat ?
Fisa de informatii generale
Cerinta nr. 2
Solicitat XNesolicitat ?
Bilantul contabilsau extrasul de bilant la data de 30.06.2011 sau bilantul contabil aferent anului 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani.
Se va completa fisa de informatii privind experienta similara conform FORMULARULUI nr. 8Solicitat XNesolicitat ?
Cerinta nr. 2
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Se va completa FORMULARUL nr. 9Solicitat XNesolicitat ?
Cerinta nr. 3
Model de declaratie subcontractanti (dupa caz).
Se va completa FORMULARUL nr. 10
Acord sau scrisoare preliminara de asociere.
Se va completa FORMULARUL nr. 11Solicitat XNesolicitat ?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 09:30
Locul: sediul MCPN B-dul Unirii nr. 22 sector 3 Bucuresti - directia achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii operatorilor economici cu scrisori de imputernicire/delegare pentru participare la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care operatorii economici participanti la procedura clasati pe primul loc au preturi egale se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile incepand cu ziua urmatoare publicarii continutului documentatiei de atribuire pe site-ul SEAP- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Ministerului Culturii si Patrimoniului National
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 22, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030833, Romania, Tel. +40 212242216, Fax: +40 212242216
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2012 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer