Licitatie Publica - Contract de achizitie de furnizare:LOT 1: autovehicule speciale pentru colectare, compactare si transport deseuri LOT 2: containere si pubele din plastic pentru deseuri, in cadrul Proiectului Phare-2003Colectarea selectiva a deseurilor menajere in scop
Anunt de participare numarul 54461/04.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Cisnadie
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Punct(e) de contact: Johann Krech, Tel.0269 561147, In atentia: d-rei Ioana Cazacu, Email: [email protected], Fax: 0269 561012, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Marton Daniel
Adresa postala: Primaria orasului Cisnadie, Piata Revolutiei, nr.1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Tel.0788-425.192, Email: [email protected], Fax: 0269561012
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie de furnizare: LOT 1: autovehicule speciale pentru colectare, compactare si transport deseuri LOT 2: containere si pubele din plastic pentru deseuri, in cadrul Proiectului Phare-2003Colectarea selectiva a deseurilor menajere in scopul reducerii deseurilor nedegradabile de pe raza orasului Cisnadie in Orasul Cisnadie, judetul Sibiu, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria or. Cisnadie, domeniul public al orasului Cisnadie, str. P-ta Revolutiei nr.1, jud. Sibiu.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie de furnizare: LOT 1: autovehicule speciale pentru colectare, compactare si transport deseuri ;LOT 2: containere si pubele din plastic pentru deseuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
25223300-3-Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
34144512-0-Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 418, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2008 pana la 15.09.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru lot 1 - 8500 lei, pentru lot 2 4500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program Phare CES 2003 - cod Proiect: RO 2003/005-551.05.03.03.01
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
1.Termen de incepere: la data semnarii contractului;2.Durata contractului: pana la 15.09.2008;3.Durata maxima estimata a achizitiei de furnizare, punere in functiune si testarea vehiculelor pentru colectare, compactare si transport deseuri: pana la 15.09.2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare: F 12A (Declaratie privind eligibilitatea);b) F 12B (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006);c) F 12C (Declaratia ofertantului privind calitatea de participant la procedura), conform SECTIUNII 1 FORMULARE.Certificat de atestare fiscala AFPL . Autorizatie de functionare.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de Autoritatea competenta de pe raza localitatii in care este inregistrat sediul social al ofertantului (exercitiul financiar incheiat la 31.12. 2007), completare formular F15 cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani min.: 270.000 euro pt. Lot 1 si 130.000 euro pt. Lot 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: un contract similar finalizat privind furnizarea de autovehicule speciale pentru transport deseuri (recomandare buna executie din partea beneficiarului Cerinta minima: Completare formular -un contract similar cu valoarea de min. 81.000 euro(exclusiv TVA) privindachizitii de furnizare de autovehicule speciale pentru transport deseuri pt LOT 1 si- un contract similar cu valoarea de min. 44.500 euro(exclusiv TVA) privindachizitii de furnizare de containere si pubele din plastic pt. LOT 2 .Cerinta minima: minim o recomandare pentru furnizare de produse similare, cu valoarea de min. 81.000 euro(exclusiv TVA) privindachizitii de furnizare de autovehicule speciale pentru transport deseuri pt LOT 1 side min. 44.500 euro(exclusiv TVA) privindachizitii de furnizare de containere si pubele din plastic pt. LOT 2 finalizata in perioada: mai 2005- mai 2008 - se solicita certificat de conformitate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea pentru produsele (pubele, containere) si autovehicule speciale pentru transport deseuri Se vor prezenta schite tehnice / fise tehnice / mostre / fotografii relevante pentru produsele(pubele, containere) si autovehicule speciale pentru transport deseuri ce se vor livra, in vederea verificarii conformitatii din punct de vedere al specificatiilor tehnice.Se solicita, dupa caz, completarea unui formular cu subcontractantii si lucrarile ce urmeaza a fi realizate de catre acestia (Formularul F 12G). Certificarea standardului de asigurare a calitatii sau dovada ca ofertantul este in curs de obtinere a certificarii standardului de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2008 15:00
Locul: sala de sedinte a Consiliului Local al orasului Cisnadie, or. Cisnadie, str. P-ta revolutiei nr.1 .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii cu imputernicire si copie a documentului de identitate, in cazul persoanelor juridice sau o copie a documentului de identitate in cazul persoanelor fizice
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare CES 2003 - cod Proiect: RO 2003/005-551.05.03.03.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: bd. Victoriei, nr. 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/217724, Fax: 0269/217104
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act pe care contestatorul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Cisnadie
Adresa postala: P-ta Revolutiei, nr.1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Tel.0269561147, Fax: 0269561012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2008 10:13