Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie de masini si utilaje agricole


Anunt de participare numarul 65170/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Statiunea de cercetare-dezvoltare pentru cresterea ovinelor si caprinelor Secuieni
Adresa postala: com Letea Veche, sat Holt, jud Bacau, Localitatea: Holt, Cod postal: 607270, Romania, Punct(e) de contact: Stelian Ardeleanu, Tel.0234219047, Email: [email protected], Fax: 0234219047, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie de masini si utilaje agricole
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediu SCDOC Secuieni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie masini si utilaje agricole
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.TRACTOR CLAAS CELTIS 456 RC 4 WD sau echivalent cod CPV 16700000-2
2.INCARCATOR FRONTAL MAILLEUX T 10 PENTRU CELTIS 456 RC 4 WD sau echivalent
cod CPV 16600000-1
3. PLUG REVERSIBIL PURTAT LEMKEN EUR OPAL 53 N 100 sau echivalent cod CPV 16110000-9
4. DISC MAX KNOCHE H 30 / RP 480 257 911 sau echivalent cod CPV 16110000-9
5. SEMANATOARE GASPARDO NINA 400 sau echivalent cod CPV 16130000-5
6. MASINA DE RECOLTAT PENTRU FURAJE VERZI (COSITOARE CLAAS CORTO 210 N sau echivalent )
cod CPV 16310000-1
7. GREBLA DE ADUNAT CLAAS LINER 350 S sau echivalent cod CPV 16600000-1
8. GREBLA INTORS CLAAS VOLTO 45 626-010-2008 sau echivalent cod CPV 16600000-1
9. REMORCA OEHLER ZDK 8 sau echivalent cod CPV 16520000-6
Valoarea estimata fara TVA: 424, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 2525 RONGarantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatie bugetara MADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate original sau copie legalizata2) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale original sau copie legalizata
3) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata4) Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului copiePrezentareadocumentelor seva face in conformitate cu prevederile art.183 din OUG 34/2007
5)Incadrarea in situatia prevazuta de art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura6) Incadrarea in situatia prevazuta de art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta cifra medie anuala de afaceriin ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) a carei valoare medie sa fie de minim 125.000 euro fara TVA
Se va prezenta Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara copie
Se va prezenta Balanta de verificare la data de 31.07.2008 - copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentareaFormularuluiC
-Se va face dovada incheierii a 3 contracte similare a caror valoare individuala sa fie cel putin egala cu 45.000 euro fara TVA
-Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii propriu ISO 9001 si Autorizare pentru livrarea produselor insotita de documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii al producatorului ISO 9001. copie insotita de mentiunea conform cu originalul.
Documentele vor fi prezentate in conformitate cu prevederile art.191 din OUG 34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2008 11:00
Locul: sediu SCDOC Secuieni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Bacau
Adresa postala: str Oituz nr 20, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234512629
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 272 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCDOC Secuieni
Adresa postala: sat Holt com Letea Veche jud Bacau, Localitatea: Holt, Cod postal: 607270, Romania, Tel.0234219047, Email: [email protected], Fax: 0234219047
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2008 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer