Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie de reactivi, vaccinuri si tuberculina


Anunt de participare numarul 119669/15.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SALAJ
Adresa postala:  ZALAU, STR. TIPOGRAFILOR, NR. 4, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450145, Romania, Punct(e) de contact:  Ciurbe Iustina, Tel. 0260/612124, Email:  [email protected], Fax:  0260/660152, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie de reactivi, vaccinuri si tuberculina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. TIPOGRAFILOR nr. 4, Loc. Zalau, jud. Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie de reactivi, vaccinuri si tuberculina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33651600-4-Vaccinuri (Rev.2)
33651690-1-Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Kit Elissa pentru diagnosticul paratbc la bovine si ovine 125 placi
Antigen Roz Bengal ptr. Diagn.brucelozei bov.si ov. 35000 doze
Antigen SAT ptr. Diagn.brucelozei prin reactia de aglutinare lenta200 doze
Antigen brucelic ptr. Fixarea complementului200 doze
Brovset 13000 doze
Alexina liofilizata 15000 doze
Hemolizina liofilizata 15000 doze
Diluant ptr. Reactia de fixare a complementului(pulbere sau tablete) 10 cutii
Set culturi de leptospira interrogans 2 seturi
Kit pentru detectia OMG din alim si furaje prin tehnica PCR Pentru 900 reactii
Kit pentru extractia si purificarea AND din alimente si furajePentru 900 reactii
Set ID pentru AIE7500 doze
Set ID pentru LEB: antigenul sa fie recombinat si ultrapurificat1 setx50 dozeSet fluorescent pentru rabie 25 seturi
Conjugat fluorescent ptr. PPC4 ml
Kit ELISA pentru detectia anticorpilor specifici virusului blutangue2 kiturix5 placi/kit
Kit ELISA indirect pentru LEB2 kituri x 10 placi/kit
Apa puritate HPLC25 litri
Metanol puritate HPLC20 litri
Acetonitril puritate HPLC5 litri
Amarant substanta etalon0.25 gr.
Eritrozina substanta etalon0.25 gr.
Triptofan ? substanta pura 5 gr.
Tuberculina bovina 24000 doze
Tuberculina mamifera 29 doze
Vaccin contra rabiei la animale domestice70000 doze
Vaccin anticarbunos cu o capacitate de imunizare peste 12 luni 325.000 doze
Kit de extractie AND100 reactii
Kit de identificare/determinare proteinei vegetala 100 reactii
Kit ELISA competitiv de detectie a imunoglobinelor G 2 kitx2 placi/kit
Kit ELISA de captura cu antigen recombinat pentru detectia imunoglobinelor M1 kitx2 placi/kit
Valoarea estimata fara TVA: 376, 555RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar buna executie: Se constituie conform art. 90 din Hotararea 925/2006 in cuantum de 5% din valoarea cu TVA a contractului, inaintea semnarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare, plata se va face in termen de 60zile de la data emiterii facturii cu OP in contul furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatecompletare formular 12 A declaratie privind elegibilitateaCompletare formular 12 B decl. privin neincadrarea in preved. art 181 din OUG 34/2006Se solicita CERTIFICATE DE ATESTARE FISCALA privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat inclusiv cele locale.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateToate conditiile solicitate in caietul de sarcini.Termen de livrare 20 zile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3793/13.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Salaj
Adresa postala:  str. Tudor Vladimirescu, nr. 12, Localitatea:  zalau, Cod postal:  450067, Romania, Tel. 0260611085, Email:  [email protected], Fax:  0260611551
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala:  PIATA STEFAN CEL MARE, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264596110, Email:  [email protected], Fax:  0264592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC DSVSA SALAJ
Adresa postala:  str. TIPOGRAFILOR nr. 4, jud. Salaj, Localitatea:  ZALAU, Cod postal:  450122, Romania, Tel. 0260612124, Email:  [email protected], Fax:  0260/660152, Adresa internet (URL):  www.dsv-salaj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2011 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer