Licitatie Publica - contract de achizitie de servicii
Anunt de participare numarul 6874/24.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041902, Romania, Punct(e) de contact: Elena Dragomir, Tel.021/334.90.69, Email: [email protected], Fax: 021/334.90.69
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitie de servicii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alex. Obregia din sos. Berceni nr 10-12 sector 4 Bucuresti si in cadrul L.S.M. str. Argeselu nr. 8, care face parte din structura spitalului .
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 080, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de achizitie servicii si a produselor aferente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50510000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor si a containerelor de metal (Rev.1)
50532100-4-Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.1)
50700000-2-Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.1)
50720000-8-Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.1)
77313000-7-Servicii de intretinere a parcurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie de servicii , impartite in 7 loturi cu detalii in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 020, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 30.05.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare, 1.5% din valoarea lotului : L18.208 ron, L2 8.208 ron, L312.312 ron, L412.312 ron, L5 - 15.120 ron, L6 2.520 ron, L72.520 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea conform Formularului anexat
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusive cele locale:
-Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in termen de valabilitate
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Dovezi privind asigurarea riscului profesional
-Informatii privind cifra de afaceri conform Formularului anexat
-Bilantul contabil la 31.12.2006vizat de organele de resort
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista de experienta similara conform Formularului anexat, minim una.
-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
-Certificat de conformitate produs
-documente care atesta calitatea serviciilor si produselor (copii);
-Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani : valori , perioade de prestare , beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2007 11:00
Locul: sos. Berceni , nr. 10-12, sector 4 Bucuresti, Directia Spitalului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str.Stavropoleos , nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro,
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, , nr. 107-111, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/3223564, Fax: 021/3221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cabinet de avocatura Radu Petru Pricop
Adresa postala: b-dul Lascar Catargiu , nr. 12, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010671, Romania, Tel.021-3112688, Email: [email protected], Fax: 021-311.2686
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2007 14:46