Licitatie Publica - contract de achizitie de servicii de asigurare facultativa de persoane
Anunt de participare numarul 50102/19.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01575 BUCURESTI
Adresa postala: DRUMUL TABEREI NR.9-11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061353, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN POPA, Tel.021/3185390, Email: [email protected], Fax: 021/3185386, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitie de servicii de asigurare facultativa de persoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: U.M. 01575 Bucuresti, str. Drumul Taberei, nr. 9 11, sector 6.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 0.01 si 886, 469.94RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Natura serviciilor ce se vor achizitiona si codul C.P.V.: - Servicii de asigurare facultativa de persoane cod. C.P.V. 66311000-3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66311000-3 - Servicii de asigurare de viata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asigurare facultativa de persoane pentru teatrele de operatii=127.950 zile
Servicii de asigurare facultativa de persoane pentru misiuni de scurta durata in afara tarilor din U.E.=54.865 zile
Valoarea estimata fara TVA: intre 0.01 si 886, 469.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Servicii asig. facultativa de persoane pt. teatrele de operatii =6.204, 30 leiServicii asig. facultativa de persoane pt. misiuni de scurta durata in afara tarilor din U.E. =2.660, 40 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Situatia personala a candidatului sau a ofertantului criteriul de calificare impus: vor fi calificati ofertantii care nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din O.u.G. 34/2006.
b.Capacitatea de exercitarea activitatii profesionale: criteriul de calificare impus vor fi calificati ofertantii care dovedesc o forma de inregistrare conform prevederilor legale si au in domeniul de activitate furnizarea serviciilor care fac obiectul procedurii.
c.Standarde de asigurare a calitatii: criteriul de calificare impus vor fi calificati ofertantii care dovedesc ca au implementat un sistem al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2001.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economica si financiara: cerintele minime sunt prezentarea urmatorului document: fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala: cerinta minima impusa este prezentarea urmatoarelor documente autorizarea pentru prestarerea serviciilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2008 13:00
Locul: La sediul U.M. 01575 Bucuresti, Str. Drumul Taberei, nr. 9-11, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti, imputerniciti ai persoanelor juridice care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM01575 Bucuresti - Consilier juridic
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, nr. 9-11, sector 6, cod fiscal 10768686, telefon/fax: 021-318.53.90., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061353, Romania, Tel.021-318.53.67, Fax: 021-318.53.86
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2008 12:02