Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE CALATORI


Anunt de participare numarul 3833/28.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
Adresa postala: Str. Olari nr. 32, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024057, Romania, Punct(e) de contact: Marina Andreea PAREPA, Tel.021 2525599, Email: [email protected], Fax: 021 2525757, Adresa internet (URL): www.dataprotection.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE CALATORI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: SEDIUL AUTORITATII
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA TICHETELOR DE CALATORIE AFERENTE TRANSPORTULUI AERIAN DE CALATORI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
62110000-6 - Servicii de transport aerian de pasageri pe baza de grafic (Rev.1)
62210000-7-Servicii de transport aerian de pasageri ocazional (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DOMENIUL-SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE CALATORI
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 75, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU SE SOLICITA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
AUTORITATEA ESTE FINANTATA DE LA BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATIE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE; CERTIFICAT ELIBERAT DE REG. COM. CARE SA ATESTE CA OFERTANTUL NU ESTE IN FALIMENT/LICHIDARE; CERTIFICAT PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LA BUGETUL DE STAT EXIGIBILE LA 28.02.2007; CERTIFICAT PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE EXIGIBILE LA 28.02.2007; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE O.R.C.; COPIE CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE;
ULTIMUL BILANT CONTABIL, INREGISTRAT LA ADM. FIN. PUBLICE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU CLIENTII SI PROIECTELE DE REFERINTA; LISTA SI CARACTERISTICILE ECHIPAM. DISPONIBILE NECESARE DESF. CONTRACTULUI; RECOMANDARI DE LA CLIENTI PT. SERVICII SIMILARE; EXPERIENTA SIMILARA (FISA DE INF. PRIVIND CONTRACTELE INCHEIATE IN PER. 2004-2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
NR MINIM DE RECOMANDARI - 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7265/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2007 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform prevederilor OUG 34/2006 si HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Email: [email protected], Fax: +4 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic si comunicare al A.N.S.P.D.C.P.
Adresa postala: Str. Olari nr. 32, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024057, Romania, Tel.+4 021 252 55 99, Email: [email protected], Fax: +4 021 252 57 57, Adresa internet (URL): www.dataprotection.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2007 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer