Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie echipamente hardware si pachete software pentru Proiectul ? Facilitator pentru invatarea permanenta in scoala ? o noua calificare didactica pentru o scoala care te invata!? ID POSDRU 30074


Anunt de participare numarul 137455/18.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Simona Tanase, Str. Maria Rosetti, nr 49A, etaj 1, sector 2, Bucuresti, fax. +4 0213178517, Tel. +4 0749271559, In atentia: Manager proiect Simona Tanase, Email: [email protected], Fax: +4 0213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie echipamente hardware si pachete software pentru Proiectul ? Facilitator pentru invatarea permanenta in scoala ? o noua calificare didactica pentru o scoala care te invata!? ID POSDRU 30074
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul de proiect al Beneficiarului (MECTS) si ale partenerilor proiectului: Str. Maria Rosetti, nr. 49 A, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei publice: echipamentele de calcul/periferice si alte echipamente pentru proiectul ?Facilitator pentru invatarea permanenta in scoala ? o noua calificare didactica pentru o scoala care te invata!? si livrarea acestor produse la sediile beneficiarilor. Procedura aplicabila: ?Licitatie deschisa?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt. Denumirea obiectuluiachizitiei Cantitatea (bucati)
1 Laptop tip I6
2 Laptop tip II27
3 Computere tip desktop cu software preinstalat22
4 Server6
5 Cabinet tehnic1
6 Infrastructura retea1
7 Imprimanta A42
8 Imprimanta color multifunctionala A38
9 Camera web20
10 Tabla digitala4
11 Sistem de videoconferinta1
12 Scanner8
13 Tableta grafica7
14 Videoproiector4
15 Camera de filmat digitala4
16 Camera de filmat digitala profesionala1
17 Sistem de inregistrare sunet1
Valoarea estimata fara TVA: 745, 860RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare (GP): 14.500 lei. Valabilitatea: 60 zile de la data limita de depunere aofertelor. GP se poate constitui: a)prin virament bancar cu OP in contul de garantii al AC. In acest caz, OP-ul, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. Este obligatoriu ca ofertantul sa realizeze viramentul bancar in timp util, luand in calcul, daca este cazul, si durata transferurilor interbancare, astfel incat la data si ora deschiderii ofertelor AC sa poata confirma existenta sumei aferente GP solicitata prin documentatia de atribuire in contul sau. OP-ul emis in alta limba decat romana va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in romana.b)printr-un instrument de garantare (IG), emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original. IG-ul trebuie sa respecte prev. art. 86 alin. 1-3 si alin. 6 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. AC are dreptul de a retine GP conform prev. art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. GP la procedura va fi retinuta de AC (cfm art. 278/OUG 34) in cazul in care ofertantul se va afla in oricare din urm. situatii: a)retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie (GBE) in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d)ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC-ofertantului i se va retine cfm art.278^1 lit. b, din OUG 34/2006 completata si modificata, o parte din GP respectiv suma de 4525, 86 lei (4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei). Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50 % a valorilor legate de GP si de GBE. In cuantum de 2% din pretul contractului, fara TVA cu o perioada de valabilitate de 30 de zile de la semnarea contractului si se va constitui: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. b) prin retinerea succesiva a ...% din valoarea facturilor, fara TVA, pe perioada de derulare a contractului. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru prestatorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European prin POSDRU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea - Cerinte obligatorii: completarea si prezentarea Formularului 1 ?Declaratie privind eligibilitatea? conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Cerinte obligatorii : Completarea si prezentarea Formularului 2 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in original. In cazul unei asocieri, Formularului 2 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, va fi completat de catre fiecare asociat.
Cerinta nr. 3 Declaratie privind conflictul de interese - Completarea si prezentarea Formularului 17 completat in original.Cerinta nr. 4 Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Cerinte obligatorii: Completarea si prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3) Ofertantul nu are dreptul: sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat sau sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte.Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 1.Completarea si prezentarea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 4) 2.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul de stat, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. 3.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In situatia in care, din documentele solicitate reiese ca ofertantul se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, are datorii scadente si neachitate in luna anterioara celei in care se depun ofertele, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Se va completa si prezenta Declaratia privind neinctdrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 18) in original. Numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Ecaterina Andronescu, Gigel Paraschiv, Iuliana Lascu, Simona Tanase, Bogdan Puscas, Liviu Ionut Popescu, Yvone Lacroix, Ovidiu Alboiu, Eliza Custurea, Vladimir Alexandru Ciobanu, Mihai Paunica. Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane - Cerinte obligatorii: Ceritificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a transmite Certificatul Constatator in original sau copie legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 2 Persoane juridice/fizice straine - Cerinta obligatorie: Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acestea, o declaratie pe proprie raspundere, autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident insotite de traducerea legalizata, in limba romana (original).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Bilantul contabil vizate si inregistrate de MFP pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)
Cerinta nr. 2: Cifra medie anuala de afaceri (globala) care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani fiscali (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu 1.200.000, 00 lei.
Se vor prezenta bilanturilor contabile vizate si inregistrate de MFP pe ultimii 3 ani fiscali (2009, 2010, 2011), copii lizibile conforme cu originalul, semnate si stampilate pe fiecare pagina in parte de catre ofertant sau ramane la latitudinea operatorului economic prezentarea unor alte inscrisuri in functie de informatiile si documentele disponibile acestora la momentul intocmirii ofertei, care sa duca la indeplinirea cerintei de calificare. Se va prezenta Fisa de Informatii Generale ? Formular 5, in original Cursul de referinta leu/euro la care se va completa Fisa de informatii generale va fi cursul mediu anual lei/euro COMUNICAT DE BNR/BCE. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri in conformitate cu art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM - in acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau beneficiari, clienti privati.
Cerinta nr. 2: Declaratie cu informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate
Cerinta nr. 3: Experienta similara. Se solicita prezentarea a cel putin unui contract (copie lizibila conforma cu originalul)sau ainformatiilor semnificative privind contractul care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu o valoare egala sau mai mare decat 600.000, 00 lei, fara TVA.
Cerinta nr. 4: Informatii privind subcontractantii
Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitateCerinta nr. 1: Sistemul de management al calitatii ISO 9001. opie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, a certificatului care demonstreaza implementarea sistemului de management al calitatii ISO9001 la ofertant. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat, autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2012 12:00
Locul: Ofertele se deschid la sediul MECTS din str. Gen. Berthelot 28-30, sector 1, etaj 2, hol DGILMRPPS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii cu imputernicire ai ofertantilor la procedura de achizitie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: ?Facilitator pentru invatarea permanenta in scoala ? o noua calificare didactica pentru o scoala care te invata!?-ID 30074 , Finantare nerambursabila P.O.S.D.R.U. din fonduri structurale (Fondul Social European)si credite bugetare alocate 2012
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Informatii si clarificari pot fi obtinute de la: Ministerul Educatiei Cercetarii Tineretului si Sportului. Adresa la care se pot depune solicitarile de clarificari: str. Maria Rosetti, nr 49A, etaj 1, sector 2, General Berthelot nr. 26, sector 1.In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuiriicontractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractual va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele sunt cele prevazute la art.256^2 litera a) din OUG nr.34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei OUG, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica - Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
Adresa postala: Str. Gen. Berthelot, ca, . 24, nr. 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214056200, Email: [email protected], Fax: +40 214056300, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer