Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie echipamente hardware si pachete software pentru Proiectul "Comunitatea virtuala interuniversitara pentru stiiinta, tehnologie, inovare si valorificare a proprietatii intelectuale" POSDRU ID 56872


Anunt de participare numarul 137563/21.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Simona Tanase, Tel. +4 0749271559, In atentia: Manager proiect Simona Tanase, Email: [email protected], Fax: +4 0213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie echipamente hardware si pachete software pentru Proiectul "Comunitatea virtuala interuniversitara pentru stiiinta, tehnologie, inovare si valorificare a proprietatii intelectuale" POSDRU ID 56872
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul de proiect al beneficiarului (MECTS) si ale partenerilor proiectului: Str. Maria Rosetti, nr. 49 A, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei publice: echipamentele de calcul/periferice si alte echipamente pentru proiectul "Comunitate virtuala interuniversitara pentru stiinta, tehnologie, inovare si valorificare a proprietatii intelectuale?, si livrarea acestor produse la sediile beneficiarilor. Procedura aplicabila: ?Licitatie deschisa?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt. Denumirea obiectului achizitiei Cantitatea (bucati)
1 Laptop tip 120
2 Laptop tip 210
3 Computere tip desktop60
4 Imprimanta color multifunctionala A35
5 Imprimanta A415
6 Videoproiector4
7 Camera video4
8 Servere9
9 Rack si accesorii4
Valoarea estimata fara TVA: 799, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GPP = 15900 lei.Valab. 60 zile de la term. lim. de prim. a ofert. GPP se poate const: prin instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. banc. ori de o soc. de asig., care se prez. in orig. - Form 11. Instr. de gar. treb. sa resp. prev. art. 86 din HG925, cu mod. si compl. ulter. prin viram. banc. in RO96TREZ700 5005XXX000182, DTCPMB. OP viza bancii orig/copie, intr-un plic sig. ext. atasat ofertei. Este oblig. ca ofert. sa realiz. viram. banc. in timp util, luand in calcul dur. transf., a.i. la data/ora desch. ofertei AC sa poata confir. exist. sumei afer. GPP solic. prin DA in contul sau. OP in alta limba va fi insot. de trad. aut. si legal. in romana. AC are dreptul de ret. a GPP cf. prev. art. 87/HG925, cu mod. si compl. ult. GPP poate fi ret. de catre AC in caz in care ofert. se va afla in una din sit.: isi retr. oferta in per. de valab. a acest.; oferta sa fiind stab. castig., nu const. GBE in per. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai mult de 15 zile de la semn. contr.; oferta sa fiind stab. castig. , ref. sa semn. contr. de achiz. publ. in per. de valab. a ofertei. Ofert. i-a fost resp. contest. la CNSC?ofert. i se va retine, cfm. art. 278^1 /OUG34 cu mod. si compl. ult., o parte din GPP, resp. suma de 4579, 96 lei. Ofert. ce nu sunt ins. la sed. de desch. de dov. const. GPP asa cum a fost sol. in prez. DA vor fi resp. ca inacc. GPP const. de ofert. a carui oferta a fost stab. ca fiind castig. se rest. in cel mult 3 zile lucr. de la data const. GBE. GPP const. de ofert. a caror oferta nu a fost stab. castig. se return. dupa semn. contr. cu ofert. castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucr. de la data exp. per. de valab. a ofertei. In cazul IMM GPP va fi doar 50%. Ptr. IMM ofert. va prez. in mod oblig. decl. pe prop. rasp. a reprez. legal ai intrep. inter. privind incadr. in cat. IMM. Decl. pe prop. rasp. priv. incadr. in cat. IMM va fi compl. Cfm. Mod. prevazut in Anexa nr. 1 din Legea nr. 346/2004 , cu mod. si compl. ult., si va fi prez. in orig. Garantia de buna executie, in valoare de 5% din val. contract fara TVA (la IMM-uri se reduce cu 50%), se constituie pentru perioada de valabilitate a contractului, la care se adauga 14 zile cf. art. 92 alin. 1 din HG925/2006. Mod de constituire: a. Prin scris. de garantie bancara/instr.de garantare de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, se prezinta in original, conform Formular 12 (in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator). b. Prin retineri succesive din val. facturilor introduse la plata, cu depunerea acestor sume de catre achizitor intr-un cont deschis de contractant la unitatea de TS care il administreaza, cont ce se comunica beneficiarului, conform modelului de contract. c. Prin depunerea la casieria achizitorului, in numerar. Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a GBE este obligatorie pentru contractant la prezentarea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European prin POSDRU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea - Cerinte obligatorii: completarea si prezentarea Formularului 1 ?Declaratie privind eligibilitatea? conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Cerinte obligatorii : Completarea si prezentarea Formularului 2 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in original. In cazul unei asocieri, Formularului 2 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, va fi completat de catre fiecare asociat.
Cerinta nr. 3 Declaratie privind conflictul de interese - Completarea si prezentarea Formularului 17 completat in original.
Cerinta nr. 4 Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Cerinte obligatorii : Completarea si prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3)
Ofertantul nu are dreptul: sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: 1.Completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 4)
2.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in luna precedenta celei in care se prezinta oferta, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. 3.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna precedenta celei in care se prezinta oferta. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat. In situatia in care, din documentele solicitate reiese ca ofertantul se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, are datorii scadente si neachitate, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa si prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 18) in original. Numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Ecaterina Andronescu, Iuliana Lascu, Simona Tanase, Bogdan Puscas, Liviu Ionut Popescu, Yvone Lacroix, Ovidiu Alboiu, Eliza Custurea, Mihai Paunica. Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane - Cerinte obligatorii: Ceritificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a transmite Certificatul Constatator in original sau copie legalizata.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr. 2 Persoane juridice/fizice straine - Cerinta obligatorie: Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acestea, o declaratie pe proprie raspundere, autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentinsotite de traducerea legalizata, in limba romana (original).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Bilanturile contabile vizate si inregistrate de MFP, pentru ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2: a.Cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.590.000, 00 lei.
b. Fisa de Informatii Generale - Formular 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII. In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi - formularul 16. ATENTIE!
a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Cerinta nr. 2:
EXPERIENTA SIMILARA: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au furnizat produse similare celor solicitate de autoritatea contractanta prin documentatia de atribuire prin prezentarea cel putin a unui contract a carui valoare sa nu fie mai mica decat799.000, 00 lei fara TVA.Se va prezenta ?Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?, in original, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc.+ in copie lizibila ?conform cu originalul? contractul de achizitie publica sau parti relevante ale contractului (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul + durata + pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi) insotit de certificate/documente din care sa rezulte furnizarea produselor astfel incat sa fie indeplinita cerinta de calificare sau alte documente justificative similare prin care sa se demonstreze furnizarea produselor.
Cerinta nr. 3
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 4: Informatii privind subcontractantii. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. -Pentru subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului, se va prezenta Formularul 5 Informatii Generale din sectiunea Formulare.
Cerinta nr. 1: Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2012 12:00
Locul: Deschiderea are loc la sediul MECTS, str. G. Berthelot 28-30, sect. 1, Bucuresti, etaj 2, hol DGILM
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii cu imputernicire ai ofertantilor pot asista la procedura de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: "Comunitate virtuala interuniversitara pentru stiinta, tehnologie, inovare si valorificare a proprietatii intelectuale? -ID 56872 , Finantare nerambursabila P.O.S.D.R.U. din fonduri structurale (Fondul Social European)si credite bugetare alocate 2012.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Informatii si clarificari pot fi obtinute de la: Ministerul Educatiei Cercetarii Tineretului ?i Sportului. Adresa la care se pot depune solicitarile de clarificari: str.Maria Rosetti, nr 49A, etaj 1, sector 2, General Berthelot nr. 26, sector 1.In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acela?i pret minim, atunci in vederea atribuiriicontractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractual va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica - Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
Adresa postala: Str. Gen. Berthelot, ca, . 24, nr. 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214056200, Email: [email protected], Fax: +40 214056300, Adresa internet (URL): +40 214056300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2012 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer