Licitatie Publica - Contract de achizitie energie electrica
Anunt de participare numarul 137978/03.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel. +40 0256403030, Email: [email protected], Fax: +40 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Facultatea de Inginerie din Hunedoara
Adresa postala: Str.Revolutiei, nr.5, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: Corp C, parter, Administrator Sef Facultate, Tel. +40 0254/207580, In atentia: dl Hodor Ioan, Email: [email protected], Fax: +40 0254/207570
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Facultatea de Inginerie din Hunedoara
Adresa postala: Str.Revolutiei, nr.5, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: d-na Supuran Adriana, Tel. +40 0254/207510, Email: [email protected], Fax: +40 0254/207511
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Facultatea de Inginerie din Hunedoara
Adresa postala: Str.Revolutiei, nr.5, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: Corp C, parter, Secretariat-Decanat, Tel. +40 0254/207502, In atentia: d-na Bitterman Gyongyi, Fax: +40 0254/207501
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Educatie
Activitate (activitati)
Altele: Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Facultatea de Inginerie din Hunedoara, Str. Revolutiei, nr.5, 331128, Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui anual astfel: din noiembrie2012-noiembrie 2013, valoarea maxima contract de achizitie - 120700lei; din noiembrie2013- noiembrie 2014, valoarea maxima a contractului de achizitie - 130300lei;din noiembrie2014-noiembrie2015 valoarea maxima contract de achizitie - 139400lei; din noiembrie2015- noiembrie 2016, valoarea maxima a contractului de achizitie- 149600le
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie energie electrica inclusiv transportul si distributie de medie tensiune 6kV/50Hz- minim 270MWh/an - maxim 340 MWh/an
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
energie electrica inclusiv transportul si distributie de medie tensiune 6kV/50Hz- minim 270MWh/an - maxim 340 MWh/an
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din H.G. nr.925/2006 pentru aplicarea OUG nr.34/2006, in cuantum de 5400 lei astfel: - virament bancar in contul RO44TREZ367504601X000088, deschis la Trezoreria Hunedoara, CUI 446822;
- numerar la caseria autoritatii contractante;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia este irevocabila.NOTA: garantia are o valabilitate de 90 de zile;
-In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea conbtractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conform Art. 278 1-(1) din OUG 34/2006 actualizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.Platile se vor derula prin Trezorerie, la 45-60 zile de la emiterea facturii, in perioada 24-31 ale lunii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si copletarile;
2.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si copletarile;
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
4. Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art.69"1 din OUG 34/2006.
5. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis se Agentia de Administrare Fiscala a Finantelor Locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul, semnata si stampilata.
- Se va prezenta situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. 1.Certificat Constatator emis de ORC, in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata - in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata;
2. Autorizatie ANRE - copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale
2. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) minim 390000 lei
3. Bilantul aferent anului 2011, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere a furnizorului privind respectarea prevederilor cuprinse in "Codul de masurare a energiei electrice" aprobat prin Ordinul ANRE nr.17 din 20.06.2002 al Presedintelui ANRE, publicata in MonitorulOficial nr.480 din 04.07.2002
2.Declaratie pe proprie raspundere a furnizorului privind respectarea " Standardul de performanta din serviciul de furnizare a energiei electrice" aprobat prin Ordinul ANRE nr.28 din 30.08.20073.In cazul asocierii se va prezenta actul de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2012 13:00
Locul: Hunedoara, str. Revolutiei, nr.5, Corp A, etaj I, sala A1-7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale operatorilor economici participanti la licitatie.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret in oferta financiara, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii. Ofertantul castigator va depune in termen de 48 de ore o noua oferta financiara cu noua valoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Facultatea de Inginerie din Hunedoara
Adresa postala: Str. Revolutiei, nr.5, Hunedoara, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Tel. +40 0254-207580, Fax: +40 0254-207570
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2012 09:34