Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie hartie xerografica , hartie termografica si hartie continua pentru imprimante , copiatoare si faxuri


Anunt de participare (utilitati) numarul 82655/21.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE ELECTRICA FURNIZARE MUNTENIA NORD
Adresa postala: GHEORGHE DOJA, NR. 37-39, BLOC 45 F1-F2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100151, Romania, Punct(e) de contact: AURELIA-MARIA GAGEANU, Tel.0244/405275, Email: [email protected], Fax: 0244/405204, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de achizitie hartie xerografica , hartie termografica si hartie continua pentru imprimante , copiatoare si faxuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PLOIESTI, BUZAU, BRAILA, GALATI, FOCSANI, TARGOVISTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de hartie xerografica , hartie termografica si hartie continua pentru imprimante , copiatoare si faxuri .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197644-2 - Hartie xerografica (Rev.2)
30197641-1-Hartie termografica (Rev.2)
30199330-2-Hartie continua pentru imprimante de computer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hartie xerofrafica - 31.334 topuri
Hartie termografica - 180 buc.
Hartie continua pt. imprimante - 12 cutii
Valoarea estimata fara TVA: 441, 604RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 4416 RONGarantia de buna executie - in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
3. Certificat de atestare fiscata privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) , eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de stat - in original sau copie legalizata
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala - in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2008
2. Declaratie privind cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani , care trebuie sa fie mai mare de 441604 RON .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani , dovedita prin : - 1 contract de furnizare de produse similare , a carui valoare sa fie mai mare de 130000 RONsau- 3 contracte de furnizare de produse similare a caror valoare insumata sa fie mai mare de 210000 RON
2. Declaratie pe proprie raspundere referitoere la echipamentele tehnice necesare ducerii la indeplinire a contractului.
3. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul tehnic/ organismul tehnic de care dispune pentru ducerea la indeplinire a contractului.
4. certificate / documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor .
5. Mostre , descrieri si/sau fotografii ale produselor.
6. Autorizatie de livrare , in original sau copie legalizata , emisa de producator. In cazul in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul , trebuie prezentat tot lantul de autorizari astfel incat sa se demonstreze legatura dintre producator si ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o faza finala de licitatie electronica , elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare fiind - PRETUL .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
furnizare_mn 1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2009 11:00
Locul: Sediul SC FFEE ELECTRICA FURNIZARE MUNT. NORD , PLOIESTI , Str. GHE.DOJA nr. 37-39 , Bl. 45F1-F2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1. Membrii comisiei de evaluare a ofertelor2. Reprezentanti UCVAP2. Persoanele imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS , NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI PRAHOVA
Adresa postala: STR. EMIL ZOLA , NR. 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100392, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC si SERVICIUL PATRIMONIU ADMINISTRATIV ACHIZITII INVESTITII
Adresa postala: STR. GHEORGHE DOJA , NR. 37-39 , BL. 45 F1-F2, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100151, Romania, Tel.0244405275, Email: [email protected], Fax: 0244405277, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer