Licitatie Publica - Contract de achizitie in leasing echipament de irigat ti pivot
Anunt de participare numarul 148948/21.01.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
STATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA SIMNIC-CRAIOVA
Adresa postala: CRAIOVA, SOSEAUA BALCESTI NR. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200721, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN GAVAN, Tel. +40 251417534, Email: [email protected], Fax: +40 251417534, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare agricola
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie in leasing echipament de irigat ti pivot
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Sediul unitatii, Craiova, Sos.Balcesti, Nr.54, jud.Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui echipament de irigat tip pivot
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43323000-3 - Echipament de irigare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare= 5400 lei;echivalenta leu-euro sau echivalenta leu/alta valuta se face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Cont RO67TREZ2915005XXX008893 Trezoreria Craiova jud Dolj.Pentru ofertantii I.M.M ?uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.c) ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa;d) contestatarul reenunta la contestatie.Cuantumul ce va fi retinut conform art. 278 indice 1/OUG34/2006 este de 4320 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentare Formular 5Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentare Formular 6Cerinta nr. 3
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
.Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Conform notificare 149/2013 din SEAP, din formulare trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.
Documentele pot fi prezentate in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Prezentare Formular 7
Cerinta nr.5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Prezentare Formular 12
Cerinta nr.6
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006
Prezentare Formular 13 ;Declara?ie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin func?ii de conducere in cadrul autorita?ii contractante, si anume: Constantin Gavan - DirectorClaudia Patru - Director Economic;Gabriela Paunescu-Secretar Stiintific
Armaselu Madalina-Jurist
Maciuca Elena- Presedinte Comisie
Bora Contantin-membru comisie
Paunescu Gabriel- membru comisie
Gavanescu Alexandru-membru comisie Cerinta nr. 1 ?pentru Persoane juridice/fizice romane
Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala organizate in subordinea Oficiului National al Registrului Comertului si care functioneaza pe langa fiecare Tribunal
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala
Cerinta nr. 2- Persoane juridice /fizice straine
PrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Cerinta nr. 3( dupa caz)
Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Cerinta nr. 1
Cifra de afaceri care vizeaza activitatea globala din ultimii 3 ani.
Cerinta nr.2 Prezentare bilant contabil la 31.12.2012
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinirePrezentare Formular 8Prezentare bilant contabil vizat si semnatde organele competente in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari dinultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Se va face dovadafaptului ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare in valoare de cel putin 540 000 lei sau echivalentul sumei in euro.Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantul va prezenta pentru experienta similara certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de care clientul beneficiar.Aceste documente trebuie sa prezinte informatii ca: beneficiar, contitate, valoare, perioada de furnizare.
Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantuluide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formularul 9.Copie cu mentiunea conform cu originalul dupa certificate sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2014 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2014 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2014 13:00
Locul: Sediul unitatii: Craiova, Sos. Balcesti, nr. 54, Jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de Achizitii publice a unitatii si reprezerntantii firmelro ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizam ca termenele de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic SCDA SIMNIC CRAIOVA
Adresa postala: Sos. Balcesti, Nr.54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200721, Romania, Tel. +40 251417534, Email: [email protected], Fax: +40 251417534
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2014 14:59